17. Voturi

87 10 2
                                    

   Am 69 de voturi! Voi glumiți? Nu? Perverșilor!... Mda, eu m-am găsit să zic asta...

   Azi, fiindcă 69 de voturi și fiindcă eu sunt revoltată din cauza unui articol veți afla părerea mea.

   Titlul articolului: ” Cea mai periculoasă poziție sexuală”

   Dacă vă întrebați de ce am citit chestia aia, ei bine, nu voiam să-mi fac tema la mate și nici nu posta cineva pe Watt. Ce pot să fac eu când pățesc asta? Îmi verific mail-ul. Așa că am intrat bine-merci pe Yahoo și-am dat peste asta. Citesc și mă apucă strechea! Auzi! Cea mai periculoasă poziție e ” femeia deasupra”! Da' di și?! Păi voi, fetelor, știți că din poziția asta șansele de avea un orgasm cresc cu 40%? Și mai știți pe ce motiv ne distrug băieții șansele?! Pentru că își pot fractura penisul! Păi dacă le ardem un picior în punctul sensibil ( în coaie, pentru cele care nu-s inocente) nu e același risc?! Mama lor de egoiști impotenți! Îmi distrug ei de pe acum viitoarea plăcere!

   Bonus: Fiindcă am fix 69 de voturi am să vă zic cum să vă apărați de băieții grași. Lor nu le trageți un șut, acolo e grăsime care atenuază șocul. Pe ei îi loviți în sâni.

   

    Va plăcut? V-am șocat? Credeați că după ”Subconștient” le-am scris pe toate? Vă înșelați! Acum , ca să vă reveniți, treceți pe la profilul lui @lucycojocaru71. Trebuie să o încurajăm, că de nu n-o să posteze și eu n-o să știu ce se întâmplă ( da, și băieții sunt ăia egoiști, eu sunt... eto... interesată)

CevaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum