29. Clipa 2

35 6 0
                                    

   1. Acel moment când ești singur acasă, zici că o să te apuci de învățat, că o să faci teme că dai test, dar tu stai pe: laptop, apoi pe tabletă, apoi pe telefon, iar când se întorc părinții tu nu ai scris nimic, ce să mai vorbim de învățat.

   2. Acel moment când dai muzica la volumul 12 sau mai mare și dansezi stând doar în boxeri și hanoracul tău șmecher.

   3. Acel moment când tatăl tău pleacă pentru câteva zile de acasă și nu e nimeni care să stea în boxeri, iar tu, ca moștenitoare si prim născut stai în boxeri și maieu.

   4. Acel moment când, pentru mâncare, faci multe.

   5. Acel moment când in loc sa cauți rochii si alte chestii dinastea pe net tu cauți bocanci. Și găsești. Trei sute de dolari, fără transport...

   6. Acel moment când nu știi dacă cititorilor nu le place cartea fiindca esti misogin, un pervers fără limite lipsit de simțul dezgustului sau pur și simplu ești bolnav mintal. Și ar trebui să pun un ”ă” la final, pen'că-s fată ( cică).

   7. Acel moment când îți wattpadizezi prietena și un amic. Problema e cu creepypasteurizarea și cu bodrinarizerea( asta numai pentru prietena).

   8. Acel moment când mama ta îți spune că vorbești de prietena ta de parca ar fi iubita ta.

   9. Acel moment când în loc să zici: „ Ai de pula lui Satana!” zici: „ Ai de pula lui Codrin!”.

   10. Acel moment când ești răcit, nici nu poți privi monitorul, dar tu scrii pe Wattpad. O să am nevoie de ochi de sticlă după, dar nu contează...

CevaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum