DUYGU IŞIK
Karacanın çocukluk arkadaşı duygunun annesi o bir yaşındayken ölmüş ve babasıyla çukurda yaşıyordu karacayla çok yakınlardır herşeyi beraber yaparlardı 12 yaşında çocuklarla kavga edince ikisi de beraber spora başlarlar ikiside zamanla sporu sevdikleri için ve iyide oldukları için sporu profesyonel olarak yapmaya başladılar ikisi de spor hocası olarak diplama aldı ama ikisinin de ailesi karşı çıktığı için bunu gizli yapmışlardır duygu ve saadet ablası hariç kimse bilmez duygu profesyonel kick boks hocası olmuştur karaca da kick boks da ne kadar iyi olsada o yoga yapmayı daha çok sevdiği için profesyonel yoga hocası olmuştur ve sadece arada ve özel kişilere ders verirler ve bu yüzden epey para biriktirmişlerdir bir çok kişi onlardan özel ders almak ister ama sadece bazı kişilere ders verirler duygu 18 yaşına bastıktan sonra akşının düğününde babasını da kaybeder ve çukurdan ayrılır ama hala karacayla görüşüp konuşmaya devam ederler 20 yaşına basınca biriktirdiği ve babasından kalan paralarla kendine çok iyi bir spor salonu acar karacada oraya ortak olmuştur ama yine hiç kimse bilmez arada gelip yoga dersleri verir karaca azerle evlenince uzun süre spor salonuna gidememiştir sporuda aksatmıştır arada duyguyla konuşup işlerin nasıl gitiğini sorar biraz sohbet edip vedalaşırlar.