Sevgililer Gününü Nasıl Kutlarlardı?

366 42 13
                                    

1- Nico ve Ebony

Şey... Sonuç olarak onların her özel günde gittikleri bir yer var. New York'ta, tüm New York'u görebildikleri şu tepede oturur, ya eski günlerinden bahseder, ya da sadece sessizlik içinde manzarayı izlerlerdi.

2- Tiffany ve Leo

Leo, Tiffany'yi lunaparka gitmeye ikna ederdi, Tiffany de bunun çok çocukça olduğunu söyleyerek homurdanırdı -ama tabiki de Leo'nun arkasından lunaparka giderdi. Çocuk gibi eğlenirler ve pamuk şeker yerlerdi. Leo, saçma sapan şakalar yaparak Tiffany'yi güldürürdü.

Hatta size bayağı bayağı sonra gelecek bir kesit verebilirim:

"Seni seviyorum." dedi kısık ve kırık bir sesle.

Gözlerimi kısarak Leo'ya baktım. Yüzü asıktı, gözlerime değil de yere bakıyordu. Bir süre sonra devam etti "Ama artık bunun bir önemi yok, değil mi? Sen herzaman mükemmelsin, mükemmeliyetçisin. Muhtemelen sevmek için de en mükemmel kahramanı bulurdun -Jason veya Percy gibi, yani benim dışımda neredeyse herkes."

Derin bir nefes aldım. Bunu söyleyebileceğimi düşünmezdim. "Evet, haklısın Leo. Pek çok kez neden Percy veya bir başkası olmadığını ben de kendime sordum. Ama kalbime sorduğum her seferinde bana senin ismini fısıldıyor."

Leo, hafifçe gülümseyerek beni kollarının arasına aldı. Tekrar konuştuğunda, sesi az sonra ağlamaya başlayacakmış gibi çıkıyordu. "Ama artık bir önemi kalmadı, Tiff. Sanırım bu sefer sona geldik.

3- Will ve Elisa

Elisa'nın moduna göre değişir diyeceğim buna. Ama muhtemelen herkesten-ve-her-şeyden-nefret-ediyorum triplerine girerdi ama yine de Will onu bir konser veya bir basketbol maçı için ikna etmeyi başarırdı -Lakers maçı ya da Green Day konseri.

İşte böyle! Bir çiftimiz daha var aslında ama onlar süpriz olacak >:)

All About The Dark OnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin