LUCY, DAUGHTER OF HEMERA

415 41 14
                                    

Tamam, şimdi sakinleşin, tamam mı?

Evet, bazılarınızın tahmini doğruydu. Lucy, Hemera'nın, yani günün kızı.

Şey... Ama o, *ehem* eski sevgilisi Luke gibi, dünyayı melezlerin yönetmesi gerektiğini düşünüyor.

Evet, şu Luke. Castellan olan.

Lucy, öyle yeni bir melez değil anlayacağınız. Eskiden Hermes kulübesinde kalırdı, bir belirsizdi. Ardından annesi, normalde yapmaması gerekirken ona kim olduğunu söyledi vs. vs.

Hemera'nın neden Lucy'yi sahiplenmemesi gerektiğini sonra anlarsınız zaten. (Burda "sonra" demek "Craze'de" demek oluyor,)

Hmmm... Başka onunla ilgili söyleyebileceğim bir şey yok sanırım. Hiç karakter özelliklerini düşünmedim, hep kurgdaki yerini planladım.

Ha, bir de, Lucy, biraz klasikleşmiş olmasına rağmen şu "zeki ve kötü" karakter.

Gerçek düşmanın Hekate olduğunu mı düşünüyorsunuz? Yanılıyorsunuz.

Asıl düşman Lucy'dir. Ve, açıkça söylemek gerekirse The Dark Ones Series'in kurgusu tamamıyla Yin-Yang'e dayalı. Kötülüğün içindeki iyilik -yani Ebony ve diğer karanlık melezler. Ve iyiliğin içindeki kötülük -Lucy, günün kötü kızı.

Şimdiii, eğer herkes en sonunda onun kim olduğunu öğrenip rahatladıysa, ben gidiyorum...

(P.S.: Lucy'nin bir soyadı yok. Neden bilmiyorum, yok işte adasgagag)

All About The Dark OnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin