//Kesit//

234 24 13
                                    

Onuncu bölüm hala yazım aşamasında, ben de dedim yazdığım kadarından bir kısmını atıvereyim.

[Tiffany]

Bir odadaydım.

Bomboş, bir şekilde aydınlanan ama ışığın kaynağının belli olmadığı, simsiyah bir odadaydım. Işık her yönden geliyormuş gibiydi ve o kadar rahatsız ediciydi ki, önümde dikilen kadını ilk başta farkedemedim.

Karşımda duran yemyeşil gözler, kusursuz beyaz ten, simsiyah saçlar ve kırmızı rujuyla asil duruşunu bozmayan kadının mükemmelliği bana tek bir olası seçenek bırakıyordu: Tanrıça.

Karşımda duran bir tanrıçaydı, hiç şüphesiz. Açık ve koyu yeşil kadife kumaşlardan dikilmiş elbisesi yerleri süpürüyordu, koyu yeşil bir kemerle bağlanmıştı incecik beline. Siyah saçları çok zarif bir topuzla başının üstünde toplanmıştı, topuzunu zümrütlerle süslenmiş altından bir taç daha da görkemli kılıyordu.

Ters giden tek şey, kadının güzel gözlerinde birikmiş, her an akmaya hazırmış gibi gözüken gözyaşlarıydı. Kadını incelemeyi bıraktığımda yüzündeki ifadeyi tam anlamıyla çözebildim: Pişmanlık. Tüm bu asilliğe ve kendinden emin duruşuna karşın, kadın yaptığı bir şeyden ötürü derin bir pişmanlık içindeydi. Yüzünde o kadar alakasız ve acınası duruyordu ki bu ifade, ister istemez kadına sarılmak geçti içimden.

Kadının dudakları titriyordu, ve her an akmaya hazır gözyaşlarının bir damlası yanağına düştü, yuvarlana yuvarlana çenesine kadar indi.

Kadın, damlayı silmek için herhangi bir girişimde bulunmadı. Ya blöf yapıyordu, ki sanmıyorum çünkü ifadesi oldukça içtendi, ya da... kadın yalnızlığa alışkın değildi.

Gözyaşlarını kendi silmeye alışkın değildi.

En sonunda kadının titreyen dudaklarından gözyaşlarını hissettiren bir kararsızlıkla ismim çıktı "Tiffany?"

Elimden geldiğince yumuşak yaklaşmaya çalışmaya karar verdim. "Ee, kimsiniz acaba? Daha doğrusu hangi tanrıçasınız?"

Kadın, burukça gülümsedi ve "Zeki kız." dedi. "Zeki bir kızsın."

Omuz silktim. "Hep öyle derler."

"Ben Hekate." dedi en sonunda kadın. "Büyü ve kavşakların tanrıçası."

All About The Dark OnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin