Konu: "erken gelmişsin"
Üye: bang christopher chan
Çeviri yapılan tumblr: @babyiinie[00:47]
"bebeğim?" chan kapıyı açarken yumuşak bir sesle söyledi. Dairenin zemininde yumuşak pıtırtılar çıkartmadan önce ayakkabılarını sessizce çıkartıp kaldırdı.
"buradayım!" banyodan bağırdın.
"Bu çok iyi görünüyor" dedi, senin kendin için hazırladığın banyoda, küvetteki suyun açık lavanta renginde ve kenarlarında küçük baloncuklarla süslenmiş olduğunu fark ettiğinde.
Gururla gülümsedin "öyle"; "katılmak ister misin?" sordun.
"Katılabilir miyim? terliyim..." gömleğini çıkarırken kıkırdadı.
"Peki o zaman şimdi mecbursun!" ısrar ettin.
giysilerini çıkarmayı bitirdi ve yavaşça arkanıza kaydı, ılık suyu hafifçe sıçrattı ama suya oldukça hızlı girdi. Sizi daha yakına getirmek ve üzerine uzandırmak için belinizin üstünü saran hafif kollar, nefeslerini sırtınıza doğru aşağı yukarı hissederken başınız yumuşak bir şekilde omzuna yaslanır.
"Bugün erkencisin, genellikle bir saat daha geç gelirsin." belirttin.
"Evet, biliyorum ... ama dürüst olmak gerekirse seni özledim. sadece eve gelip rahatlamak istedim. " yumuşak bir sesle cevap verdi, parmaklar kaburgalarınızda yumuşak bir şekilde durdu. dudaklarını yumuşak bir şekilde omzunuza yasladı ve yumuşak bir öpücük kondurdu.
"Daha sık erken gelmekten çekinme." usulca gülümsedin, "etrafta olman daha iyi."
"Peki o zaman sanırım her zaman yanında olduğumdan emin olmalıyım." rahatladı, kalbi sıcak, yanakları ve kulakları birbirine uyacak şekilde hafif bir pembeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stray kids - çevirileri 1 √
Non-Fictionstray kids'in çeşitli çevirileri. En iyi sıralamalar #1 skids #2 lyrics #3 chistopher -sky