Konu: "o kadar özeldi"
Üye: yang jeongin
Çeviri yapılan tumblr: @pixieminutesf
23:46 - "sadece uyuyun, siz ikiniz!" chan azarladı."Üzgünüm, hyung!" Jeongin kıkırdadı, siz jeongin'in yatak odalarına geri döndüğünüzde heyecanla sersemlemiştiniz, mideniz mısır gevreği ve kıkırdamalarla doluydu, ikiniz de kutuları yediğinizde Chan'ın şok olmuş yüzünün anısına hala dudaklarınızdan kaçıyorlardı.
"Bak, bak, bak, kelimenin tam anlamıyla gitti ..." chan'ın tepkisini taklit etmeden önce dikkatini çekmek için erkek arkadaşının koluna vurarak güldün.
Jeongin, içini çekmeden ve yatağına düşmeden önce tekrar kahkahalara boğuldu, siz onun yanına düşerken ellerini kavradı.
"Mm, buraya gel," jeongin mırıldandı, kollarını sana doladı ve seni daha da yaklaştırdı; bir kolun beline dolanmış, eli sırtınızın küçük kısmına dayanıyor, diğeri ise başınıza yastık olarak kullanılıyordu.
Jeongin'in tilki gibi gözlerine bakarak, "çok güzelsin" diye mırıldandın.
(O) kıkırdarken yanaklarında küçük bir kızarıklık oluştu, durmadan önce eğildi, "seni öpebilir miyim?"
"sormayı kes!" diye bağırdın, "öpücüklerini aldığıma sevinirim, ahbap, sormana gerek yok."
"Ama ya bir gün havanda değilsen?" diye sordu jeongin, elini sırtınızın küçük kısmından saçınıza doğru hareket ettirerek tellerle oynadı.
omuz silktin, "Merak etme, seni seviyorum, yang jeongin, bu yüzden beni öpebilirsin."
"Çok önemsiyorum," diye mırıldandı jeongin, eğilerek şakağını, alnını, burnunun ucunu, yanağını, çeneni ve sonunda öptü; senin dudaklarını, "seni her zaman önemseyeceğim kelebek, tamam mı? bu yüzden soracağım. "
ilk öpücüğünün heyecanıyla nefessiz kıkırdadın (ilk öpücüğün olmasa da - jeongin bir şekilde sana öyle hissettirdi, o kadar özeldi), "tamam".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stray kids - çevirileri 1 √
Non-Fictionstray kids'in çeşitli çevirileri. En iyi sıralamalar #1 skids #2 lyrics #3 chistopher -sky