Konu: jisung pratikten yorgun bir şekilde dönüyor ve tek isteği biraz sevgi(Çeviriyi nereden yaptığımı unuttum eheh..)
(Niye demiyonuz sky kardeşim buraya resim koymamissn diye)
tuşların sesi arasına karışan sesler sizi dizüstü bilgisayarınızdan uzaklaştırarak dikkatinizi ön kapıya çevirdi. Bilgisayarınızın başında koridora bakarak "bu Jisung olmalı" diye düşündünüz.
Jisung koridorda tökezledi, uyku vücudunu yavaşça ele geçiriyordu, oturma odasına baktı ve kanepede senin figürünü görünce şok oldu. "Hey, hala uyanık olacağını düşünmemiştim" diye mırıldandı, sesi normalde olduğundan daha derindi.
Jisung kanepeye düşerek yan tarafınıza eğildi ve kollarından birini belinize doladı. ani sevimli tavrına kıkırdadınız ve kollarınızdan birini omuzlarına sardınız ve yanınızdan kucaklaşmasına izin verdiniz.
“Peki... yarın için bu makaleyi bitirmem gerekiyordu, şans eseri bitirmeyi başardım” diz üstü bilgisayarınızın parlak ekranına doğru hareket ettiniz. Jisung öne uzanıp ekranın parlaklığını azaltarak, bunun gözlerinize nasıl zarar vereceğine dair bir şeyler mırıldandı.
Jisung vücudunu çevirdi ve yüzü boynunda saklandı, tam orada uyuya kalmaya hazır gibiydi. "Yatabilir miyiz? gerçekten yorgunum... ” diye mırıldandı boynuna, belini sıkıca kavradı.
küçük bir kıkırdama ile uzanıp sarı saçlarını okşadınız “henüz temizlenmemişsin, uyumadan önce duş alman gerekiyor” diye yüksek sesle söyledim yüzünü boynunuza daha da batırdı.
"Ama bebeğim..."
içini çektin, "hayır, ama Ji, çabuk duş al sonra yatabiliriz, tamam mı?" Yorgun çocuğu vücudunuzdan uzaklaştırdınız, diz üstü bilgisayarınızı dikkatlice sehpaya koydunuz ve Jisung'u yavaşça doğrulttunuz.
“Git duş al, üstünü değiştir ve sonra uyuyabilirsin. Çok basit, hadi devam et ” yanağına hafif bir öpücük koydunuz ve koltuktan kalktınız o uykulu bir şekilde yolunu buldu, böylece koridora girebildi.
banyo yolunda gözden kaybolduğunda, kanepeye oturdun, çabucak işini kaydedip pencereyi kapattınız ve soneasında dizüstü bilgisayarınızı kapattınız, ardından boş kupa ve tabağı alıp mutfağa götürüp lavaboya yerleştirerek yarın onları yıkamak için zihinsel bir not oluşturdunuz.
Yatak odasının kapısını arkanızdan kapatarak hızla gece kıyafetlerinize büründünüz ve yatağınıza atladınız. Sonrasında başlığa yaslanıp sosyal medyada gezinmekle meşgul oldunuz.
birkaç dakika sonra Jisung kapıyı açtı ve arkasından kapattı, gözleri zar zor açılıp kapanıyordu kapıya yaslandı ve ardından yatağa doğru yürüdü ve daginikça üstüne atladı. kıkırdayarak, telefonunuzu komodinin üzerine koydunuz ve oturdunuz, saçlarını biraz karıştırmak için uzandınız.
"Hadi sungie ayağa kalk" ona yardım etmeden önce saçının arkasını nazikçe okşadın.
ikiniz de örtünün altındayken Jisung kollarını belinize doladı, sizi göğsüne doğru çekti ve başını omzunuza yasladı. "Y/n... seni seviyorum" omzuna karşı uykulu bir şekilde mırıldandı.
arkanı dönerek, ellerini göğsüne bastırdın ve dudaklarını kendi dudaklarına doğru bastırarak eğildin. Jisung öpücüğün içine gülümsedi, bir dakika sonra uzaklaştı ve seni ona yaklaştırdı. Boylarınızı eşitledi
"İyi geceler bebeğim, seni seviyorum" diye mırıldandı saçına, başının üstünü öptü.
kollarını ona doladın ve onun göğsüne sarıldın. "Seni çok seviyorum iyi geceler" Yeterince uyudunuz.
_________________
sueddasshi isteğin geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stray kids - çevirileri 1 √
Non-Fictionstray kids'in çeşitli çevirileri. En iyi sıralamalar #1 skids #2 lyrics #3 chistopher -sky