Konu: "altımdaki zayıf prensesime bak"
Üye: changbinniebon
Çeviri yapılan tumblr:
@binniesbrat[8:08]
Hiçbir şey içinizin derinliklerinde Changbin'e sahip olma hissini yenemez, sizin içinize verdiği suistimalden vazgeçmedi. Salyalarını akıttırdı, gözlerini istemsiz devirmene yol açtı, tam cümleler bile kuramadın. Üzerinizde dolanırken sizi boğma şekli, kolları tam teşekküllü, içinde o olmasa bile sizi sırılsıklam bırakan bir manzara.
Söylemeye gerek yok, Changbin seni tamamen sağıp/boşaltıp hareketsiz hale getirene kadar durmadı. İlk Orgazmın gelen, orgazmdan sonra bile durmamıştı, ama şikayet etmiyor gibiydin. Atmosferde kayan küfürler ve inlemeler. Changbin'in daha hızlı gidebileceğini düşünmedin, ama bu, midene bakıp içindeki şişkinliği görene kadardı, bu onun için öyle bir manzaraydı ki, onu tekrar tekrar görmesi gerekiyordu. sana çarptı.
"Altımdaki zayıf prensesime bak" Nefesi boynuna vururken kulağına fısıldadı, içinde alaycı bir şekilde yavaş hareket etti. Öpücükler bıraktı ve boynunda işaretler bıraktı, bacaklarının ne kadar gevşek olduğuna bakarak. "Bir kez daha boşalmak mı? Benim için mi?" Konuştu, seni şaşkına çevirdi. İşte o zaman küçük bir hareketle başını salladın, kollarını boynuna sarmak için uzandın. "Böyle çok değerlisin, sersemlemişsin ve altımda topallıyorsun, beni çok iyi alıyorsun" Seni ne kadar üzdüğünü bilerek övdü.
akıcı hareket etme şekli sizi kıvrandırıyor ve daha fazlası için yalvartıyor. Changbin’in adı dudaklarından ilahi gibi çıkıyor, orgazm oluşuyor ve gelişiyor, sizden uzaklaşıyor.
Yine de, orgazma ulaşamadan... uyandın. Bu bir rüya mıydı? Mırıldandın, ifaden kızgındı, külotunda yaptığın yapışkan karmaşanın farkına bile varmadan.
_______________________________________
Bu hafta pek smut ve cinsellik içerikli bölüm hazırlamadım haberiniz olsun, geçen hafta sadece bir kişi istemişti çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stray kids - çevirileri 1 √
Nonfiksistray kids'in çeşitli çevirileri. En iyi sıralamalar #1 skids #2 lyrics #3 chistopher -sky