♤kaos

1K 72 303
                                    

Yazar ağzından

Sabah 06.00 olunca uyanan Zhan ilk başta biraz tavanla bakışmış ve sonrada  kucağındaki hareket eden şeyle unuttuğu yiboya baktı. Onunla nasıl bu hale geldiklerini çözemiyordu. Düşününce beyni ona hücum ediyor fakat kalbi hiç ses çıkarmıyordu.

Zhan kafasındaki her şeyi bir kez daha boş vererek kucağında uyuyan miniğine baktı. O kusurlu olmasına rağmen kusursuzdu. Zhan gülüp onun saçlarına bir kaç tane kelebek öpücüğü kondurup çekilmiş ve onunla hafif hafif uğraşmaya başlamıştı.

Zhan onun saçlarını okşuyor, arada öpüyor ve yüzünde ellerini gezdiriyordu. Zhanın eli kendine göre istemsizce fakat kendi isteğiyle yibonun dudaklarına gitmiş ve oraya odaklanmıştı. Kendisini tutuyor ve engelliyordu fakat o kadar odaklanmıştı ki duramıyordu.

Zhan o kadar olan şeyden sonra şuan onu opmemesi için sebep bulamadı. Ve yavaştan onu kucağında yukarı çekip dudaklarını dudaklarıyla kavuşturdu. Ilk başta ne olduğunu anlamayan yibo sersemlemiş ama kokusundan tanıdığı kişiye gözlerini hiç açmadan karşılık vermişti. Zhan biraz daha öpüp geri çekildi ve yibonun anlina bir öpücük daha kondurup gülerek ona baktı.

Yibonun gözleri yarı açık yari kapalı bi halde açılmaya çalışırken Zhan dayanamamış bir kez daha öpmüştü

(Çok soft oldu lan hiç benlik değil tövbe yarabi nfmdmdmdmdm)

Yibo:mn bu kadar öpücüğü neye borçluyuz?

Zhan:öpemem mı?

Yibo:izin verdim mi ki?

Zhan:izin versende vermesende onlar benim

Yibo:sebep?

Zhan:hoşuma gidiyorlar ve çoktan benin dudaklarımla birleştiler.

Yibo:her dudaklarını öpen senin mı oluyor ?

Zhan:Evet ve sen bunu kendi isteğinle yapıyorsun. Şimdi öpmeme izin veriyor musun?

Yibo gözleri kapalı şekilde gülmüş ve zhanın dudaklarıyla kendi dudaklarını birleştirmişti. Zhanın dudakları gerildiğinde yibo zhanın gülümsediğini anlamış ve bir nevi gülümsemesinden öpmüştü onu.

Yibo:madem seninler izin isteme

Zhan:peki ben sana beni öpmen için izin verdim mı?

Yibo:senin dudakların benim. Benim olan bir şey için izin istemiyorum

Zhan:neden senin oldular birden ?

Yibo:zevkim ve keyfim

Zhan:zevkin baya kötü anlaşılan.

Yibo gülmüş ve zhanın dudaklarını bir kez daha öpüp geri çekilmişti.

Yibo:bence baya güzel

Zhan gülmüş ve yibonun saçlarını karıştırmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Night We Kiss/{yizhan}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin