♤osman seni çizdim he

1.3K 71 129
                                    

                         *flash back*

Önceki bölüm jiyang ve haoxuan plan bölümü...

Jiyang:nasıl yani?

Güldü ve anlatmaya basladi

Haoxuan:şimdi şöyle biliyorsun ki bu ikisi en başlardan beri düşmanlar

Kafamı sallayıp onu onayladım

Jiyang:evet bunu biliyorum

Haoxuan:bunu durdurmamız lazım artık bence. Bu gidişle ikiside okulda kalıcaklar ve yibonun abisi haikuan da bu durumdan artık hiç hoş değil

Jiyang:haikuan gege nerden biliyorki bu iki salağı?

Haoxuan:abisinin çekimleri bitti yiboyla benim yanıma eve geri döndü. Yibo da  her gün eve yüzü dağınık şekilde gelince öğrenmemesi imkansiz olurdu

Yiboyla aynı evde ne işi var bunun acaba ama sormam gereken daha farklı şeyler var

Jiyang:bir şey sorucam yibonun ailesi neden ses çıkarmadı bu duruma biz zhani zor sakladığımız hâlde okula gelmesinler diye binbir takla atıyoruz.

Haoxuan:jiyang sana söylerim ama yibo duyarsa racona ters düşer

Mantik ve ciddiyet buraya kadarmış.Keko bozuntusu racon ne be.

Jiyang:hadi ama haoxuan

Haoxuan:tamam ama birine söyleme gülüm.

Gülüm ne lan helalim de tam olsun közcü paçoz.

Haoxuan:Yibo ailesiyle yaşamıyor daha küçükken 10 11 yaşlarındayken yibo ailesinden koptu. Biz onunla eskiden beri beraberiz aslında çocukluktan beri yan yana büyüdük. Yibo annesine düşkün büyüdü babası biraz sertti çünkü. Anneside zamanla yibodan koptu nedensizce üstüne kardeşi olunca ve tüm ilgi ona gidince durumlar böyle oldu. Bende yurtta büyüdüm bi ailem yok yurttan kaçıp yibonun yanına gidiyordum sürekli. Benim kendi param vardı yibonunda. liseye geçtiğimiz zaman yibonun abisinin desteğiylede ayrı eve çıktık abisi de bizimle kalıyor olsada genelde çekimlerde başka yerlerde oluyor anlayacağın ailesiyle arasında hiçbir bağ yok gülüm.

Yibonun bu kadar soğuk olması belkide bu yüzdendi. Saçma geliyor aslında ailelerin çocuklara karşı olan tutumu böyle olmamalı. Birini ötekinde ayrı tutmamalı. Fakat asıl takıldığım nokta haoxuandı.

(Ne demişler önce can sonra canan tabi oraya daha çok takılırsın dmdmsm)

Bu közcü tipli kekonun ailesinin olmaması üzüyordu. Yibonun kötüde olsa bi ailesi vardı ama onun yoktu. Ona destek çıkan kimse yoktu.

Jiyang:şey ben özür dilerim sormamalıydım

Haoxuan:gülüm deme öyle şeyler bak kalbim kırılıyor

Kalbini tutup ağrıyormuş gibi yaptı. Tamam kekoda olsa bazen sevimli bi yaratığada dönüşüyordu.

(Jiyang abisi hoş çocuk işte uzatma sende seviyosun yani)

Jiyang:peki ne yapmayı düşünüyorsun da benimle konuşma kararı aldın?

Haoxuan:hmm şöyleki şimdi bu iki malı ilk başta birbirine yakın tutmalıyız bence

Jiyang:ajdarın belediye başkanı olmasi bile daha inandırıcı.

Haoxuan:evet ama yapılabilir. Sürekli bu ikisini yanyana tutarsak ve grup içi faliyetlere zorlarsak er yada geç birbirlerine alışırlar gülüm ve kavgalarda en azından kontröl altında olur.

Night We Kiss/{yizhan}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin