Preview 2

745 43 2
                                    

Nu stiam nimic de ea de o saptamana . Tweet-urile ei erau distante si asta doar din cauza mea . Am pus ultima haina in bagaj in timp ce ascultam melodia de la Rihana - suicide . 

Am iesit din casa unde obijnuiam sa petrec timpul cu Jenifer . Masina mare de afara anunta ca trebuie sa plec la aeroport . Turneul noastru de 8 luni a revenit din nou dupa mini vacanta pe care am avut-o . 

'' Totul in regula acolo ? '' vocea lui Paul se aude din fata . 

Oftez si ma uit la ecran unde aveam o poza cu Jenifer si cu mine in timp ce ea locuia la mine acasa . Sunt cu Danielle , cu fata pe care am crezut ca o iubesc . M-am inselat . Tot ce iubesc in momentul asta sunt fanii , baietii si Jenifer 

Lumea de la aeroport era in extaz , deabia am putut sa ies din masina . Reporterii imi puneau intrebari despre despartirea mea de Jenifer .

Am lasat capul in jos , trist si debusolat si am continuat sa merg prin aeroport in cautarea drumului spre avionul privat , insa cand am vrut sa iau coltul din neatentie m-am bagat intr-o persoana.

'' Ai grija tu , acolo '' vocea pe care o iubesc se aude 

Imi ridic privirea si ii intalnesc ochii pe care ii ador atat de mult . Incerc sa zic ceva , dar gura ei se deschide in soc si aproape ca incepe sa fuga atunci cand s-a intors si a plecat cu Jordan spre o destinatie pe care eu nu o stiam . 

'' Jen '' soapta mea iasa de parca ar fi un chin , un chin dureros . Nu m-a auzit , nu s-a intors sa ma priveasca , nu mi-a spus nici un cuvant . Atunci am simtit cum inima mea se sparge in mii de bucatele . 

Atunci ... am stiut ca e prea tarziu 

_________________________

Dragii mei acesta nu este un capitol , este doar un previw unde arata ce se va intampla in capitolul urmator . 

Va fi curand postat . Va remintesc ca primul volum partea I este pe sfarsite . 

Ieri a fost ziua mea de nastere  Am facut 17 aniii. Mor <3 <3 <3 . Va iubesc xx 

Twitter (Liam Payne F.F )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum