Cunosti acel sentiment cand esti indragostita ? Daca da, cum este ?
Melodii pentru acest capitol : Austin Mahone - Mmm yeah
: Conor Maynard : R U Crazy
In timp ce vorbeam cu Lili , scapam din ce in ce mai des piaptanul din cauza emotiilor . Inima imi batea foarte tare . Tu cum te-ai simti cand iti vei intalni idolii ? Imi vine sa tip , stiu pare nebunesc , dar emotiile parca cresc . nu se mai opresc .
'' Chiar se intampla iubito ? '' ma intreaba Liam
Am zambit si mi-am pus mana la inima . Am inspirat si expirat , de parca ar fi prima data cand am o intalnire . Stiu ca acum nu este o intalnire oficiala , dar totusi ma bucur ca mavoi intalni cu Liam
'' Da , de abia astept sa ne vedem '' ii scriu eu inapoi dupa incep sa imi fac rutina de dimineata . Am intrat in baie si mi-am facut un dus rapid dupa mi-am urcat parul si m-am uitat la telefon sa vad daca Liam mi-a raspuns inapoi.
'' Si eu .Ne vedem intr-o jumate de ora la aeroport JenJen .Te iubesc '' m-am uitat rapid sa vad la cat mi l-a trimis si raman masca atunci cand vad ca e trimis de zece minute .
Apuc repede o pereche de pantaloni negri mulati si o bluza transparenta lunga dupa ma parfumez si merg in living . Incep sa zambesc atunci cand mi-am adus aminte ca Liam chiar ma iubeste si simt asta . Il iubesc enorm ,iar daca m-asi apuca sa spun ce simt cand vorbesc cu Liam nu as avea cuvintele necesare
El e totul pentru mine .
Suneria se aude iar eu ma panichez si imi pun mana la inima spunand ca va fi totul bine . Am deschis usa si faimosul Paul mi se arata de dupa usa . Mi-a zambit dupa i-am facut semn sa intre
'' Doamnisoara Jenifer , sunteti mai frumoasa in realitate '' , explica el si imi zambeste din nou . Am simtit cum rosesc si am zambit timid .
'' Multumesc Paul , dar te rog spune-mi doar Jen '' zis iar el da din cap .
Paul s-a uitat la ceas si dupa s-a uitat la mine . Inima nu inceta sa imi bata tare . Chiar se intampla asta .
'' Okey , baietii au aterizat de .. doua minute , putem pleca acum '' zice si ii zambesc iesind din casa si intrand in masina mare , care sunt foarte sigura ca are cel putin 10 locuri . Paul a pornit masina , iar eu am asteptat sa ajungem odata la aeroport . E o distanta dela mine de acasa doar de 5 minute .
Telefonul imi vibreaza anuntandu-ma ca am primit un mesaj
'' Te astept acolo iubito <3 '' am zambit dupa am simtit cum Paul se uita la mine .
'' Pregatita ? '' ma intreaba el razand .
Am dat din cap si am iesit afara cu Paul , iargura mi sa deschis in soc . Fani peste fani , paparazzi peste paparazzi . Paul mi-a facut semn sa mergem , si am incercat cu greu sa intramin aeroport. Unele fete strigau '' Jen , Jen fa o poza cu mine '' si nu stiam de ce . Adica am doar un videoclip, nu sunt faimoasa.
Inima imi batea tare, foarte tare cand am intrat in aeroport. Paul a observat asta si a inceput sa rada usor , punandu-si o mana pe spatele meu .
Cand am ajuns langa scarile rulante m-am oprit si atunci l-am vazut pe el . Arata asa de frumos . Zambea si facea poze cu fatele si le dadea autografe . Capul ii sa intors spre mine si a inghetat . S-a uitat la mine pret de cateva secunde dupa si-a aruncat valiza mare din mana si a fugit spre mine .
Am inceput si eu sa fug cand am vazut ca si Liam fuge disperat dupa mine. Cand piepturile ni s-au ciocnit atunci am simtit ceva ce nu pot descrie . Iubire , pasiune , dragoste .
'' Jen , esti aici '' zice panicat stragandu-ma in brate . M-am uitat la baieti si am vazut cum imi zambesc si imi fac cu mana .
M-am desprins de Liam si m-am uitat in ochii lui . Nu mai conta ca paparazzi si fanele erau aici . El era aici si asta conta
'' Liam ,nu imi vine sa cre- '' nu ma lasat sa termin pentru ca buzele lui s-au lipit de ale mele puternic.
Am zambit amandoi in timpul sarutului si Liam m-a luat in brate invartindu-ma . Eram emotionati amandoi ,foarte emotionati. Cand ne-am desprins din sarut ne-am lipit fruntile si ne-am privit in ochi
'' Te iubesc Jen '' imi sopteste el
Click . Click se auzeu de peste tot , iar eu si Liam am inceput sa radem
'' Te iubesc Lili ''
M-a imbracisat inca o data dupa ne-am intors spre baieti cu mainile incrucisare . Harry si Louis ma asteptau cu bratele deschise , dupa imbracisandu-ma puternic . La fel au facut si Niall si Zayn , noi toti razand . Am auzit deja '' Cine e ea ? '' Ce face acolo '' facandu-ma sa rad .
'' Jen '' o voce cunoscuta ma face sa zambesc
'' Abby '' tipam amadoua dupa ne imbracisam
'' Doamne ce dor mia fost de tine iubito '' zice Liam se incrunta
'' Hey ,e a mea acum '' zice Liam si incepem sa radem toti .
Am iesit din aeroport cu ajutorul body gurzilor de la aeroport. Am intrat in masina repede , asezandu-ma cu Liam in spate . Mi-a luat incheietura si s-a uitat la taieturile mele dupa s-a intristat si mi-a sarutat mana .
Si-a apropiat capul de al meu si mia sarutat buzele tandru si pasional . Abby s-a uitat la mine si mi-a zambit . Cand am ajuns la casa lui Liam , noi doi ne-am dat jos din masina si am intrat in casa .
'' Stam doar noi doi in casa asta giganta ? '' intreb in ras
'' Dap '' zice imbracisandu-ma pe la spate
Si eu care credeam ca locuiesc toti intr-o casa . Am zambit si m-am asezat cu Liam pe canapea
'' Baietii vin cand vor aici '' zice intrerupandu-mi gandurile .
Ne-am imbracisat si ne-am uitat unitat unul la altuia in ochi . Ma saruta scurt dupa ma imbraciseaza strans
____________________
Nu e corectat
<3 Sper sa va placa . Ilysmmm <3 x