'' Crezi ca imi va raspunde ? '' o intreb pe Abby dupa infulec repede o bucata de pizza. S-a uitat la mine pret de cateva secunde dupa mi-a spus
'' Totul e posibil . El isi iubeste fanii '' imi zambeste ea
Seara noastra s-a ruinat . Aveam de gand sa mergem sa luam cina in oras dar afara era foarte urat . Ploua si batea vantul . Era foarte urat .
Astazi era ultima zi , in care speram ca Liam sa imi dea follow . E a 100 - a zi .
Daca nici astazi nu imi va raspunde , voi ranunta . Stiu ca isi iubeste fanii , chiar stiu asta , doar ca tot ce voiam era ca Liam sa vorbeasca cu mine . Sa imi inteleaga problemele , asa cum si Abby o face .
Stirea de la televizor , ma face sa imi las mancatul deoparte . Era o stire despre Liam
'' Faimosul Liam Payne , o noua iubita ? Liam Payne a postat pe twitter
@Real_Liam_Payne : Ea ma face fericita . Ea si sustineriile ei . Acele zile in care mi-a dat retwitt si comentat starile incontinuu . Dar stai linistita , iubito . Iti voi raspunde curand .
Credeti ca e vorba de o fana ? Totul veti vedea dupa publicitate ''
Stai ce ? Ce am pierdut ? Abby mai ca sarea prin casa de fericire ,iar eu eram confuza . M-am intristat stiind ca nu voi fi eu acea persoana .
'' Hey , hey . Nu fi trista '' zice imbratisandu-ma. ''
Am zambit trist si dupa am postat pe twitter
@Jenifer-Carter : Just one hour . Te rog raspunde-mi @real_liam_payne
Viata asta e atat de grea . Era ora 23:45 iar Liam nu imi raspunde. Cateva minute pana sa cedez ca sa ii mai scriu . E greu .
Am mers sus in camera si mi-a asezat laptopul pe pat , dupa Abby s-a asezat langa computer si si-a deschis pagina de facebook .
Am mers la baie pentru ami face nevoile , iar cand m-am intors m-am uitat la ceas . Era 00:10 . Cand a trecut timpul asta ?
M-am intristat , iar cand am vrut sa inchid pagina de twitter , o notificare mi-a atras atentia . Am deschis-o plictisita si atunci am crezut ca voi lesina .
@Real_Liam_Payne follows you
Am tipat ,iar Abby a cazut de pe scun si a venit panicata spre mine .
'' Ce s-a intamplat ? '' intreaba , dupa se uita la laptop .
Mi-au dat lacrimile.
@Real_Liam_Payne follows you , am citit eu iar Abby a zambit .
'' Asta e un vis '' spun in soapta , dar Abby rade
'' Eu nu cred asta '' spune si ma uit la ea confuza ,dupa imi face semn sa ma uit la mesaje .
Era acolo . Chiar era acolo
@Real_Liam_Payne : Hello :)
***
'' Chiar trebuie sa pleci ? '' o intreb plangand
'' Va fi doar pentru o luna '' spune trista '' Va trece repede '' continua ea imbratisandu-ma .
Am dat din cap si am privit-o cum pleaca. Un clancson m-a facut sa tresar , dupa mi-am dat seama ca Abby a facut-o intentionat. Imi va lipsi .
Ughhhhhhhh , am reusit sa fac si a trei parte . Dupa partea asta , vor fi doar conversatii .. Ilysmm <3