Inainte sa ma apuc de conversatie vreau sa va spun in primul ca va multumesc ca imi cititi povestea si mai ales pentru mesajele geniale :)) . In al doilea rand vreau sa fac o recomandare pentru toata lumea care bineinteles e cea mai geniala idee .
Prietena mea Roxie <3 ( xjournalx ) a inceput o noua poveste cu MikeClifford din 5SOS care e de asemenea sotul meu =))))))) , m-as bucura enorm sa aud ca o cititi . Are carti geniale . Multumesc mult Roxie te iubesc
Va iubesc fiinte geniale <3'' Liam , ce s-a intamplat ? ''
'' Nimic .. :D ''
'' Am vazut o poza cum ca cineva te-a lovit la concert in picior , esti in regula ? ''
'' Da , doare putin , dar sunt stabil <3 ''
'' Articolul spunea ca ti-ai rupt piciorul :)))))) ''
'' Sunt nebuni la cap . POate mi-am rupt altceva :> :)) ''
'' Hey :))))) ''
'' Scuze si ce face iubita mea ? ''
'' Iubita ta , abia astepta sa gate scoala <3 ''
'' Awwwww cineva e nerabdatoare :)) <3 ''
'' Vreau sa scap de chinul asta :))) ''
'' Eh ,stiu cum e .. vremuri bune .. :)) ''
'' Stiu :)) , siiiii .. ce fac baietii ? ''
'' Ugh , Harry si Niall alearga ,Zayn si Louis sunt cu cei din 5Sos , iar eu vorbesc cu tine <3 ''
'' Asta e dragut <3 . Li , vorbim in ceva ore , okey ? ''
'' Desigur , dar s-a intamplat ceva ? ''
''Nu, doar imidau examenul <3 ''
''Ah ,okey bafta iubito , te iubesc <3 ''
'' Te iubesc inapoi <3 ''
______________
Scuzati-mi greselile daca sunt , dar se lucreaza la drum , iar tampitii astia .. sunt tampiti =))))))
Nu tu somn , nu tu relax :)) x