Κεφάλαιο 1.☁️

840 35 4
                                    

Α(Ava): «Άντε βρε Luisa ιδέα σου είναι σου λέω!»

L(Luisa): «Σου λέω το νιώθω! Κάτι κακό θα συμβεί το διαισθάνομαι. Ξέρεις ότι σπάνια πέφτω έξω σε αυτά.»

Α: « Ντάξει ηρέμησε. Για πες θα πάμε σήμερα στο club;»

L:« Με έχεις πρήξει να πάμε εκεί. Τι σε έχει πιάσει;»

Α: «Εεε..απλά είναι ένα από αυτά που δεν έχουμε πάει. Καιρός να πάμε εν ολίγης. Άσε που θα είναι και ο Doro εκεί!»

Η τελευταία πρόταση βγήκε από το στόμα της σχεδόν ψιθυριστά. Ο Doro είναι η καψούρα  της κολλητής μου. Όλο κάτι πάει να γίνει μεταξύ τους αλλά τελευταία στιγμή το πράγμα στραβώνει. Για αυτό με έχει πρήξει για το συγκεκριμένο κλαμπ.

L:«πες το έτσι κοπέλα μου να το καταλάβω.»

Η Ava ξεφύσησε.

Α:«Ωραία και τώρα που κατάλαβες θα πάμε;»

L:«εντάξει εντάξει θα πάμε. Μην γκρινιάζεις γατούλα.»

Έτσι την λέει ο Doro και την εκνευρίζει. Τότε ακούστηκε από την άλλη άκρη του ακουστικού ένας ήχος γρυλισματος. Κάποια νευρίασε.

Α:« Κοφτο Luisa»

L:«καλά καλά...να σ π..»

Σταμάτησα στη μέση τη πρόταση μου αφού άκουσα από τον κάτω όροφο το κουδούνι καθώς και ομιλίες μεταξύ αντρών.

Α:«Luisa; Όλα καλά;»

L:«ναι ναι..απλώς ακούω θόρυβο από τον κάτω όροφο. Κάποιος έχει έρθει. Θες να τα πούμε σε λίγο;»

Α:«εντάξει μιλάμε μετά»

Αφού το κλείσαμε άλλαξα βιαστικά. Έβαλα ένα ντιν κολλητό με σκισιματα και μια μπλούζα. Όση ώρα κατέβαινα τις σκάλες οι φωνές ακούγονταν πιο καθαρά. Πρέπει να μιλάνε πάλι για καμία επένδυση. Κατεβαίνοντας κάτω εντοπίζω στη τραπεζαρία εκτός από τους γονείς μου έναν ακόμα άντρα. Ψηλό με κάστανα μαλλιά και κάστανα προς μελί μάτια. Ξέρω συνηθισμένο αλλά κάτι πάνω του τον κάνει με αυτά τα χαρακτηρίστηκα παρά πολύ όμορφο. Φαίνεται ότι είναι γεροδεμένος καθώς το πουκάμισο που φοράει έχει αγκαλιάσει τα μπράτσα του πολύ όμορφα. Αφού γύρισαν και με κοίταξαν κατάλαβα από το βλέμμα της μητέρας μου ένας τρόμος; Φόβος; Συνήθως αυτό το βλέμμα μου το ρίχνει όταν τσακώνομαι με τον μπαμπα. Προκειμένου να σταματήσω εκείνη την ώρα να του πάω κόντρα. Μα τι μπορεί να έχει γίνει;

P(Pepe ο πατέρας μου):« Κόρη μου καλημερα..από δω ο Francesco Die Leon ένας από τους πιο γνωστούς ,πετυχημένους αλλά και πλούσιους άντρες της Ιταλίας. Francesco από δω η κόρη μου Luisa De La Vega.»

Όση ώρα μας συστήνει ο πατέρας μου δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω μου. Έπειτα με πλησιάζει και παίρνει αποφασίστηκα το χέρι μου και το φιλάει. Είναι και τζέντλεμαν..

F:«Χάρηκα δεσποινίς.»

L:« και εγώ κύριε Die Leon»

P:«κόρη μου μιλά του στον ενικό..εξάλλου..»

L:«εξάλλου τι;»

Κανείς από τους τρεις όμως δεν μου έδωσε μια απάντηση. Αρχίζει να με εκνευρίζει όλο αυτό. Τι μπορεί να τρέχει τέλος πάντων;

C(Clelia η μητέρα μου):« κορίτσι μου δεν πάμε εμείς λίγο στο μπαλκόνι να μιλήσουμε;»

Πάνω που πήγα να απαντήσω τον λόγο τον πήρε ο πατέρας μου.

P:« εγώ λέω να πάτε στο δωμάτιο της να βρείτε τι θα βάλει απόψε»

L:«γιατί που θα πάω;»
Είπα φανερά εκνευρισμένη.

F:«Νομίζω ότι δεν γίνεται να την αφήσουμε στην άγνοια. Την αφορά πολύ το θέμα.»

Τον κοίταξα με βλέμμα γεμάτο απορία μα κανείς όμως δεν μίλησε για ακόμη μια φορά. Κοιταζόντουσαν λες και μίλαγαν με τα μάτια.

L:«θα μου πείτε τι έχει γίνει ή να πάω να ετοιμαστώ γιατί έχω να βγω;»

P:«Θα ακυρώσεις ότι έχεις κανονίσει. Σήμερα θα συνοδέψεις τον Francesco σε μια δεξίωση.»

L:«με όλο το σεβασμό αλλά δεν έχετε άλλη σύνοδο; Καλά καλά δεν σας ξέρω κύριε Die Leon.» Γυρισε και με κοίταξε με ένα βλέμμα ευχαρίστησης.

F:«Μην αγχώνεσαι θα με μάθεις πολύ καλά από ότι φαίνεται.» Είπε καθώς μου έκλεισε το ματι.

Κάθισα να επεξεργαστώ λίγο την απάντηση του. Τι εννοεί; Από που και ως που να τον μάθω αυτόν τον άνθρωπο;

L:«δεν καταλαβαίνω.»

Πήγε ο πατέρας μου να μιλήσει αλλά τον διέκοψε η μητέρα μου.

C:«Pepe μαλακά μην της το πεις απότομα. Την ξέρεις. Δεν θα το πάρει καλά..»

Είπε τρομερά αγχωμένη η μητέρα μου.

P:« να το δεχτει Clelia αργά ή γρήγορα θα γίνει άντρας της δεν αλλάζει αυτό και το ξέρεις πολύ καλά.»

L:«ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ;»

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

Είναι η πρώτη φορά που γράφω δημόσια.

Θα ήθελα να με συγχωρήσετε για τυχόν λάθη στη πλοκή.

Ελπίζω με τον καιρό να βελτιωθώ.

Ιταλικός Έρωτας.Where stories live. Discover now