Μέσα στον ύπνο μου άκουσα έναν σπαστικό ήχο αλλά δεν έδωσα σημασία, γύρισα από την άλλη και ένιωσα ένα χέρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Άνοιξα τα μάτια μου αργά και τον είδα ξύπνιο.F:«Κοιμήσου μικρή. Εγώ θα πάω στην εταιρεία. Δεν θα αργήσω να γυρίσω. Έχουμε να κάνουμε μια συζήτηση εμείς οι δυο.» Είπε απότομα με ένα ψυχρό βλέμμα. Τι επαθε;
L:«όλα καλά Francesco;» Απόρησα αλλά απάντηση δεν πήρα ποτέ. Σηκώθηκε και άρχισε να ετοιμάζεται για την εταιρεία. Τον παρατηρούσα καθώς ντυνόταν αλλά το κινητό του διέκοψε τις κινήσεις του.
F:«Roberta! Χαίρομαι που μου τηλεφώνησες.» Είπε με ένα ειρωνικό χαμόγελο στα χείλη. Ποια είναι αυτή; Τι θέλει 7 το πρωί;
Τον είχα φάει με τα μάτια μου καθώς περίμενα το πως θα εξελιχθεί η συζήτηση τους με βάση τις απαντήσεις του.
F:«θες να βρεθούμε μετά από την εταιρεία; Ναι για να μιλήσουμε. Έχουμε πολλά να πούμε εμείς.» Είπε συγκρατημένος αλλιώς αν άφηνε τον ευατο του ελεύθερο θα την έβριζε. Ήταν νευριασμένος.
F:«Τα λέμε!» Είπε και με γρήγορες κινήσεις τερμάτισε την κλήση. Ενώ άρχισε να μουρμουράει.
F:«Θα σε φτιάξω εγώ.» Είπε κάπως νευριασμενα.
Τότε όμως χτύπησε το δικό μου τηλέφωνο. Με καλούσε ένας απόρρητος αριθμός. Πάτησα το πράσινο εικονίδιο και το τοποθέτησα στο αφτί μου.
L:«Παρακαλώ!»
?:«Γεια σου Luisa!» Είπε ο άντρας και αμέσως κατάλαβα ότι το τηλεφώνημα δεν θα βγει σε καλό.
L:«Ποιος είσαι; Και πως ξέρεις το όνομα μου;» Ειπα έντρομη και ο Francesco σταμάτησε ότι έκανε ενώ κάθησε στο κρεβάτι. Είχε βάλει μόνο το πουκάμισο του ενώ από κάτω φόραγε ακόμα τη φόρμα του.
?«Ξέρεις ποιος είμαι. Πες στον αντρουλη σου ότι η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε. Έρχομαι Luisa.» Είπε και το έκλεισε κατευθείαν. Έριξα με δύναμη το τηλέφωνο πάνω στα σκεπάσματα και αρχισα να βουρκώνω. Φόβος αρχίζει να με κυριεύει πράγμα που αγχώνει τον Francesco.
F:«Ποιος ήταν;»
L:«Έρχεται Francesco! Μου είπε να σου πω ότι η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε.» Ειπα πλέον και τα δάκρυα πέφτουν με ορμή πάνω στα μάγουλα μου. Με έκλεισε στην αγκαλιά του και με χάιδευε απαλά. Πήρε το κινητό του και πληκτρολόγησε έναν αριθμό.
F:«Ακύρωσε μου ότι ραντεβού έχω για σήμερα. Φώναξε τον Dante να έρθει στο σπίτι. Είναι επείγον!» Είπε και το έκλεισε. Με έβγαλε από την αγκαλιά του. Κράτησε στα χέρια του το πρόσωπο μου και μου σκούπιζε τα δάκρυα μου.
F:«Μην φοβάσαι τίποτα. Όλα είναι σχεδιασμένα. Δεν πρόκειται να σε πειράξει.» Μπήκε μέσα η Berta με χαρούμενη διάθεση αλλά μόλις με είδε έτρεξε έντρομη δίπλα μου.
B:«Τι της έκανες ρε κάθαρμα;» Απευθύνθηκε σε εκείνον ενώ εγώ τον κοίταξα.
F:«Berta να σου εξηγήσω.» Είπε αλλά τον διέκοψε.
B:«Αμάν πια με εσένα. Όλο κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλο σου. Για μια φορά παραδέξου ότι φταις να τελειώνουμε. Έχεις μεγαλώσει Francesco δεν είσαι πια 5χρονων.»
L:«Berta o Francesco δεν έκανε τιπ..»
B:«Μην τον δικαιολογείς!»
F:«BERTA ΦΤΑΝΕΙ!» Είπε και την κοίταξε νευριασμένος.
F:«Το μόνο που θα σου πω είναι να φύγεις για λίγες μέρες. Θα σου αφήσω λεφτά στη κουζίνα μέχρι να γυρίσεις.» Είπε και τον κοιτάξαμε και οι δυο απορημενες. Την απολύει προσωρινά;
B:«Μ..με απολύεις;»
F:«Προς θεού Berta έχω δεχτει χειρότερη κριτική από εσένα απλά να..θελω να μείνω μόνος μου με την Luisa.» Με κοίταξε με νόημα. Δεν πρέπει να μάθει την αλήθεια. Καλύτερα να το ξέρουμε λιγότεροι.
B:«μμ...θα σας αφήσω το πεδίο ελεύθερο πιτσουνάκια. Κοιτάξτε μην μου βομβαρδίσετε την κουζίνα μου. Σας εφαγα!»
L/F:«Μάλιστα.» Είπαμε μαζί και γελάσαμε. Έχει πολύ πλάκα η Berta.
B:«κάντε μου όμως μια χάρη. Δώστε ένα φιλάκι.» Είπε γλυκά και γύρισα να τον κοιταξω. Έβαλε το χέρι του στον λαιμό μου και ένωσε τα χείλη μας. Στην αρχή ένα απαλό φιλί αλλά μετά γινόταν όλο και πιο παθιασμένο θα έλεγα. Δεν ξέρω τι μας πιάνει κάθε φορά.
B:«εγώ σας αφήνω.» Δεν μας πτόησε όμως καθόλου. Αντιθέτως με το που ακούσαμε την πόρτα με έβαλε να κάτσω πάνω του. Όμως το κινητό του για ακόμα μια φορά μας διέκοψε. Έπρεπε πάντως να πάρουμε και μια ανάσα.
F:«Πάμε κάτω μας περιμένει ο κολλητός μου.»
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Χευυ.
Πως ειστεεε;
Ελπίζω όλα να πάνε καλά!
Τα λέμε σε άλλο παρτ.❤️
YOU ARE READING
Ιταλικός Έρωτας.
Teen FictionΓίνεται μέσα σε μια μέρα να καταστραφούν όλα τα όνειρα που είχες κάνει για το μέλλον σου; Αυτό συνέβη στη Luisa.Γόνος μιας πλούσιας οικογένειας της Ιταλίας, 24 ετών με πολλά όνειρα για το μέλλον της. Όμως ο πατέρας της έχει διαφορετική άποψη. Την αν...