Κεφάλαιο 18.☁️

297 22 0
                                    


Έφτασα στο σπίτι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Δεν ήξερα τι μου γινόταν πλέον. Μπήκα μέσα αλλά δεν ήταν πουθενά εκείνος. Από τη μια χάρηκα γιατί δεν ήξερα τι να του πω αν με ρωτούσε γιατί είμαι έτσι. Κάθισα στο κρεβάτι ενώ προσπαθούσα να το χωνέψω. Έπειτα από λίγο με πήρε ο ύπνος. Σε κάποια φάση όμως ένιωσα ένα χέρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και σηκώθηκα απότομα.

F:«ει ηρέμησε. Εγώ είμαι.» Γύρισα και τον κοίταξα. Από τη μια χάρηκα παρά πολύ που ήταν εδώ μαζί μου αλλά από την άλλη σκεφτόμουν όλα αυτά που μου έχει κρύψει.

F:«είσαι καλά μικρή;» Είπε ενώ χαϊδεύει το μπράτσο μου. Εποιασα το χέρι του και το τύλιξα γύρω μου.

L:«μια χαρά απλά θελω να κοιμηθώ και άλλο.»

Εκείνος γέλασε και με έχωσε μέσα στην αγκαλιά του.

L:«Francesco...μιλά μου για σενα. Δεν σε ξέρω καθόλου.»

F:«Τα βασικά τα ξέρεις μικρό.»

L:«είναι κακό να μάθω και κάποιες λεπτομέρειες;»

F:«όπως;»

L:«όπως..ασχολεισαι με κάτι άλλο εκτός από την εταιρεία. Θελω να πω έχεις κάποιο χόμπι ή απασχολείσαι και με κάτι άλλο;»

F:«όχι μικρή..δεν ασχολούμαι με κάτι άλλο.»

Δεν θα τα πάμε καλά εμείς οι δυο. Τότε χτύπησε το κινητό του και το σήκωσε γρήγορα.

F:«ναι...τι; Πως; ..πως το έμαθε αυτός; Γαμωτο! Έρχομαι από εκεί. Θα τον κανονίσω αυτόν όταν τον βρω.» Το έκλεισε βιάστηκα και θυμωμένα.

L:«τι έγινε όλα καλά;»

F:«μην ασχολεισαι Luisa.» Είπε απότομα και έφυγε. Ααααα...δεν θα τα πάμε καθόλου καλααα. Όταν άκουσα την πόρτα να κλείνει τότε χτύπησε το κινητό μου. Ήταν ο Rafael.

L:«Rafael τι συμβαίνει;»

R:«πρέπει να σε δω γρήγορα. Έλα στο πάρκο σε 10 λεπτά.»

L:«γιατί;»

R:«απλά έλα!» Είπε και το έκλεισε χωρίς μα με αφήσει να το απαντήσω. Περίεργα πράγματα. Τι πάθανε και οι δυο τους στα καλά καθούμενα; Άντρες τι να πεις. Ένα μυστήριο.

Αφού ετοιμάστηκα γρήγορα πήρα το δρόμο προς το πάρκο. Στο δρόμο νιώθω ένα χέρι να με σταματά γυρνώντας με προς την αντίθετη κατεύθυνση και έπεσα πάνω σε ένα γεροδεμένο σώμα.

F:«Που πας μικρή;»

L:«μια βόλτα έφυγες και ειπα να βγω.»

Ιταλικός Έρωτας.Место, где живут истории. Откройте их для себя