Blood for me

5.8K 320 84
                                    

Sedamnaesto poglavlje

Nakon puno sati plakanja i par sati spavanja, napokon je otvorila svoje smežurane, crvene oči. Trljala ih je dok je sjela, njezina leđa naslonjena na tvrdi materijal njenog kreveta i njezina koljena kod njezinih grudi. Vani je još bilo mračno što ju je natjeralo da pogleda na svoj sat.

Ocrtavalo se 04:53. Pogledala je oko sebe samo da se uvjeri da se ništa nije promijenilo i da se ništa nije dogodilo, ali dok je to radila, njezin um se počeo puniti groznim radnjama koje su se prije par sati desile. Sjetila se svog sna. Izgubljeni.

Kako je izgledalo... način na koje se kretalo na sve četiri noge uz tlo... kako je ubijalo... i da ne zaboravi gospodina Stylesa... način na koji je pričao s njom, držao ju, štitio je. Način na koji ju je dirao prošlu noć, gladio njeno tijelo.

Sada je htio voditi ljubav s njom. A kako li mu se samo mogla prije diviti... Osjećala se glupo i iskorišteno. Nitko ju prije nije tako dirao. Nitko joj nije gladio tijelo kao tada. I to ju je preplašilo.

Bojala se znati da bi gospodin Styles mogao ušetati unutra svaki trenutak i iskoristiti ju. Nije mogao činiti ništa što je htio, sve naprotiv njezine volje. Odmah je slika golog Stylesa došla na njezin um.

Slika njega kako stoji pred njom otkriven i gloriozan. Bio je visok i mišićav, baš kako bi muškarac trebao biti. Njegove oči su se sudarile strastveno s njenima. Dok je njegovo muško područje bilo ponosno i visoko.

Zamislila ga je kako vlada nad njom, kako ju je cijelu obuzima i drži blizu sebe. Znojan, mokar i očajan, spreman da ju uzme. Kako bi joj širom otvorio noge i vidio ono što je htio, nikad ne prekidajući pogled.

Kako bi se zario u nju, sve više i više, pokušavajući ući što dublje i dublje kako bi slomio njezinu neprobojnu nutrinu što bi dalo pristup njezinoj toploj utrobi. Kako bi priznao svoju ljubav prema njoj, šaptajući, zamahom za zamahom tijela.

Jače, brže i dublje. Jače, brže i dublje...

Probudila se iz svojeg potresenog sna. To se nikada neće dogoditi. Ni u milijun godina. Nikada. Previše sanjari, a to niti ne želi. Iako se nekada pita, kakav bi to bio osjećaj.

Uz to, nije bila spremna učiniti "to" već sada. Za par mjeseci će napuniti 17, ali nikad nije mislila da svoju nevinost da muškarcu ili bilo što slično tome što uključuje seksualni biznis. To je bio samo seks, zar ne?

Nije li to način za pravljenje djece? Još jednom, njezina nevinost je odlutala. Nakon par minuta je shvatila kako da nije mogla opet zaspati i ustala se, njezina bijela noćna haljina je lebdjela iza nje.

Otvorila je vrata i hodala hodnikom do stepenica. Koraci su lagano škripili kada je koračala prema dolje. Cijeli hodnik je bio ispunjen tišinom dok je našla svoj put do dnevnog boravka. Kako je ušetala unutra, primijetila je da je vatra u kaminu još gorila.

Davalo je sobi još nešto svijetla i topline što je u ovom dvorcu bila rijetkost. Hodala je do velikog prozora i pogledala van, vidjevši veliki vrt ispred nje, koji je još bio prekriven snijegom.

Srećom, nije bilo znakova Izgubljenih ili malog zečića koji je bio raskomadan na komade. Ne, vrt je izgledao mirno, tiho i spokojno. Ali znala je bolje od toga. Gledala je kroz staklo koje je bilo tanko.

Onda je odjednom poskočila iz svojih misli kada je vidjela reflekciju nečijeg lica na staklu, tjerajući ju da se okrene. Kako je to napravila njezine oči su se susrele s onima gospodina Stylesa, što ju je natjeralo da se odmakne od prozora.

Njezine usta su se raširila i oči širom otvorile kada je shvatila da joj sada može učiniti bilo što. Učinio joj je to prije par sat i zašto bi to učinio opet? Jer to može. Kada se tog sjetila, zacrvenila se i sramila pogledati ga u oči. Bojala se, ponovno.

The BeastWhere stories live. Discover now