,,Představuju vám Edwarda, mého prvního důstojníka."
-----------------------🌊👸🌊----------------------
,,Zdravím Kapitánko Rose"řekl Jack Rose
,,Ale no tak Jacku, už minule jsem ti říkala ať mi říkáš jménem." řekla Rose pak se koukla za něj a uviděla ,, Pane Gibbsy, dlouho jsme se neviděli."
,, Já věděla že tě vítr zase přivane zpátky. " řekla s úsměvem Tia Dalma, hned co to dořekla jí stuhl ůsměv ve tváři a podívala se za Jacka na Willa ,, Ty.."řekla Tia a přešla k Willovi ,,máš v sobě znamení osudu Wilieme Turnere." a doplnila jí Rose, které až ten přestala s obrusovánim šavle.
,,Vy mě znáte ?" koukl na obě nechápavě Will. ,,A chtěl bys poznat nás?" zeptala s lišáckým úsměvem Dalma. Will se nervozně koukl po ní a pak po Rose, ale u té pohledem zůstal trochu déle ,, Ne nic takového. Přišli jsme pro pomoc a bez ní nepudem " vmísil se mezi Tiu a Willa,Jack. ,, Já vás přece poznal." podotkl jentak mimo Jack. ,, Ale tak jak jsem nechtěla." řekla Eleanor s otráveným výrazem. ,, Ale míň než jsem chtěla." řekla Dalma.
,, Tak si sedni za stůl ke mně." přikázala mu Rose, kam se mezi jejich debatou posadla ,, Pojď" řekli sborovně Tia a Sparrow a odsunul mu židli od stolu, kam se posadil. ,, Jakou službu vám můžeme poskytnout?" zeptala se Rose . Zatím co Tia flirtovala s Willem.
,, Budem za to chtít odměnu" řekla s natěšením Tia. ,, Odmněnu jsem přinesl." řekl pyšně Jack, poté zapískal na posádku aby to přinesli. Přinesli mu
zahalenou klec, odkryl ji a na ně vykoukla opice. ,,Hele" odmlčel se Jack, namířil na něho brokovnicí a vystřelil ,, Opičí zombí. Trumfni to. " doořekl pyšně Jack a položil ho na stůl. Rose se zvedla otevřela dvířka, opička ji vlezla na rameno a tam ji podrbala
,, Ahoj Edwarde dlouho jsme se neviděli. Hned jsme zpět" řekla a odnesla ji do zadu. ,, Odměna je zdřejmě v pořádku." řekla Tia s úsměvem, protože věděla o koho se jedná. Hned na to uviděli uslyšeli nadávky dvou hlasy, pak k nim do místnosti vešla Rose a pak Edward. Přešel k Rose, která už stála u ostatních, objal ji kolem pasu a dal pusu na tvář, poté ji pustil.
-----------------------🌊👸🌊----------------------
-----------------------🌊👸🌊----------------------
,, Ahoj Tia Dalmu. A ahoj všichni."řekl krapet pobaveně Edward a ostatní na něj nechápavě hleděni ,, Nebyl jsi předtím ta opice že ne?" zeptal se trochu vyděšeně Jack. ,, Ano, představuju vám Edwarda Rackhama mého prvního důstojníka, který byl u vás na tajno." řekla s úsměvem Kapitánka Rose
-----------------------🌊👸🌊----------------------
Tak nová kapitola jak jsem slíbila ale trochu jinak. Vyhovuje vám takhle?
Hej hou Zrzka
ČTEŠ
Kapitánka Rose [Jack Sparrow FF]
AdventurePříběh o mládě ženě jménem Eleanor Rose White. Rose je 21 letá žena, která je určitě všechno ale ne obyčejná. Je totiž pirátkou a ne jen tak leda jakou je totiž Kapitánka, která něco málo umí s magii. [ Moje první knížka , takže kdyby byly chyby ta...