,,Pohltí toho s černou skvrnou.''
-----------------------🌊👸🌊--------------------------
O Tři roky později
Kapitánka Rose, byla opět na chvíli u své tetičky a její posádka si užívala chvíli volna v Tortuze, kam je dovedla její loď.
Mezitím Jack Sparrow hledal nebo spíš přemíšlel kudy poplujou. Pochvíli si došel do podpalubí pro rum. Navštívil ho starý přítel Tkanička. ,,Čas vypršel Jacku'' odmlčel se Tkanička a počkal než k němu dojde ,, Vypadáš dobře Jacku.'' dokončil Tkanička. Jack k němu došel a zalapal po dechu. ,, To se mi zdá?'' ptá se jack. ,, Ne? '' odpovídá Tkanička. ,, Jistěže ne, to by tu byl rum.'' říká s neskrývaným zklamáním. Hned co to dořekl mu podal rum, bylo to těžší si to od něj převzít, ale stejně si to vzal, odfoukl prach a napil se. ,, Máš zpátky Černou Perlu.'' konstatuje Tkanička něco co už Jack ví. ,, Jo, dost účině mi v tom pomohl tvůj syn.'' říká se škodolibým úsměve Jack. ,,Williem'' odmlčel se tkanička s překvapením v hlase. ,, Takže se z něj stal pirát.''
-----------------------🌊👸🌊--------------------------
-----------------------🌊👸🌊--------------------------
,, Čemu vděčím za přítomnost tvých vředů?'' ptá se s nechutí Jack. Tkanička k němu vzhlédne a řekne s tajemností ,, Poslal mě on... Davy Jones.'' Jack vytřeští oči a hned to zamaskuje. Tkanička dovypráví svůj příběh jak se z něj stala mořská obluda. ,, Zvláštní co člověk neudělá, aby se vyhnul poslednímu soudu.'' nedokončí to Jack protože mu skocí do věty Tkanička. ,, I ty jsi s ním uzavřel dohodu. Vyzdvihl ti Perlu z mořskejch hlubin, už 13 let si jejím kapitán" ,, Ale defakto" skočí mu do řeči Jack. ,, Jacku z tohohle se nijak nevymluvíš. Stejný podmínky platěj pro mě i pro tebe. Jedna duše musí stolet sloužit na jeho lodi." odpoví mu stroze Tkanička. ,, Ano ale Bludný Holanďan už kapitána má...." nechá větu vyznít do ztracena Jack. ,, Tak skončíš na dně, Jonesův malej si tě najde a stáhne tě i s Černou Perlou zpátky do hlubin. " křičí na začátku Tkanička a pak mluví normálně. ,, A máš pojem kdy tu potvůrku hodlá vypustit ?" táže se Jack se strachem v očích. Tkanička mu vtiskne skvrnu se slovy ,,Už je blízko a lačně se vrhne na toho kdo má černou skvrnu." dopoví a zmizí. Jack otevře pěsť a podívá se na ni.
Z podpalubí vyběhne a přitom křičí na posádku rozkazy. Gibs k němu přiběží ,, Jakej je kurz?" zeptá se kapitána. ,, Pevnina." odpoví se strachem Jack. ,, Přístav?" ptá se první Důstojník. ,, Ne prostě pevnina!"odpoví Jack. Najednou opice vezme Jackovi klobou a hodí ho no moře.
-----------------------🌊👸🌊--------------------------
-----------------------🌊👸🌊--------------------------
(Představte si ho s oblečkem piráta)
Důstojník chce o točit směr, ale Jack je zarazí a jde se schovat. Pan Gibbs jde ke kapitánovi,, Jacku, prosvatou lásku boží, co nás pronásleduje?" ptá se. ,, Nic!" odpoví stroze. A tak plujou na nějakou pevninu.
-----------------------🌊👸🌊--------------------------
Konec Zvonec kapitoly. Tak začínáme od druhého dílu piráti z karibik: Truhla Mrtvého Muže. Vaše názory.
Hej hou Zrzka.
ČTEŠ
Kapitánka Rose [Jack Sparrow FF]
AdventurePříběh o mládě ženě jménem Eleanor Rose White. Rose je 21 letá žena, která je určitě všechno ale ne obyčejná. Je totiž pirátkou a ne jen tak leda jakou je totiž Kapitánka, která něco málo umí s magii. [ Moje první knížka , takže kdyby byly chyby ta...