Kdysi dávno zhruba před 22 lety, se na moři narodila jedné ženě překrásná holčička. Ženě pomohla porodila bohyně moře, která si pomohla magii když se nikdo nedíval. Děťátku se tedy dostalo trochu magie do krve, tím pádem její i matšinu magii. Její matka byla totiž vodní anděl. Bohužel její matka pár minut po porodu zemřela, ale jěště než zemřela tak řekla vyčerpávajícím hlasem své dlouho leté přítelkyni ,,Posterej se o ni, nauč jí to co jsme se spolu naučily, vychovej ji tak aby nebyla slabá ale přesto aby měla city. Prosím.''odmlčela se a podívala se na svoji novorozenou dcerku ,,Bude se jmenovat Eleanor Rose White, zlatíčko moje, mám tě ráda.''Naposledy vydechla s úsměvem na rtech.
Tia Dalma vzala dítě do naruče, ukolébala ho ke spánku a položila na provyzorní postýlku. Přešla ke své dlouholeté přítelkyni chytla ji za ruku se slovy,, Ať ti je země lehká, drahá a tvá duše najde cestu ke klidu a míru.'' Sklonila se k ní a políbila na čelo. Přešla k děťátku, které spokojeně spinkalo. Chvíli si jí prohlížela a nakonec se usmála, přestože byla ještě malinká měla obličejové rysy po matce.
-----------------------🌊👸🌊----------------------
O 22 let později
Holčička postupem času rostla v neposedné dítě. Byla rebelský typ dítěte, všude lezla, pobíhla, když už chvíli poseděla byl to zázrak. Poseděla buď kvůli kouzlům, která jí šly jedna báseň, nebo kvůli jídlu. Vychovávala ji, její tetička Tia Dalma, se kterou si dobře rozumněla. Přestože byly spolu to Rose táhlo k moři, každý den při západu slunce sedávala k moři, aby viděla zelený blesk. Znala všechny legendy o pirátském světě. Dívka totiž snila o tom že se stane Kapitánkou posádky. Také se jí to později povedlo, v 18ti odplula z domova od tety se kterou se rozloučila i jí slíbila že se aspoň jednou za rok na nějaký čas vrátí a zdrží.
Víte čím se za těch pár let stála?... Ne, já vám to řeknu Královnou moří, ale jinak si říká Kapitánka Rose.
--------------------🌊👸🌊---------------------
Konec Zvonec kapitoly. Tak tohle byl prolog, snad je dobrý. Případně se omlouvám za chyby, když najdeš klidně napiš kde je chyba ať máš příště lepší čtení. Budu ráda za názor.
Hej hou Zrzka.
ČTEŠ
Kapitánka Rose [Jack Sparrow FF]
AdventurePříběh o mládě ženě jménem Eleanor Rose White. Rose je 21 letá žena, která je určitě všechno ale ne obyčejná. Je totiž pirátkou a ne jen tak leda jakou je totiž Kapitánka, která něco málo umí s magii. [ Moje první knížka , takže kdyby byly chyby ta...