Ку-ку.

26 5 3
                                    

Вінниця. Десяті роки двадцять першого століття.

Після народження донечки життя молодого подружжя закрутилося у буденних справах. Нагодувати, покупати, вкласти спати й так по колу.

Родина жила у красивій будівлі із високими стелями з кінця дев'ятнадцятого сторіччя. Зробили в ній ремонт, купили нові меблі. Життя поступово ставало комфортнішим й гармонійнішим. Ось вже й донька Соня трохи виросла й у свої два с половиною роки навчилася гарно розмовляти. Зручний вік: дитина може пояснити, що хоче й брехати ще не навчилася.

Й якось раз трапилася зовсім небуденна історія. Батько був у праці, а дружина порпалася на кухні. Мала донечка бігала поряд і постійно дивилася у порожній кут кімнати. Зрештою мати не витримала дивної поведінки дитини й спитала: "Соню, люба, чому ти цілий день дивишся у той куток?"

"Бо там сидить дядя й каже мені "ку-ку"," — відповіла дитина.

Чи варто казати, які мурахи пробігли по шкірі від цієї заяви у мами?



Ось і добіг кінець. Дякую, що прочитали! Буду рада зірочкам, коментарям і зауваженням. Яка історія вразила найбільше? Будьте обачні й бережіться темряви передусім тієї, що ховається у людських серцях.

До нових зустрічей!

Ваша Таліана.

P.s. якщо вам сподобалося й вам хочеться продовження, то розширена версія "Оповідок" знаходиться на новому українському порталі Аркуш  http://arkush.net/book/80/9 

🎉 You've finished reading Оповідання біля нічного вогнища 🎉
Оповідання біля нічного вогнищаWhere stories live. Discover now