*9*

294 29 32
                                    

Jsem dobrá v natahovaní příběhu xD

Pohled všichni víme koho :D

Sam mě hladil ve vlasech a mě to už pomalu začalo vadit tak jsem mu tu ruku chytil.

"Už toho nech,, řekl jsem mu a odložil talíř na noční stolek.

"Ale mě to baví,, ušklíbl se a pokračoval v tom co dělá a já si jenom povdychl. Ale po chvilce mě to už fakt vadilo.

"Řekl jsem dost!,, Pověděl jsem mu se zlostí v hlase a znova mu chytl ruku

"Ne-e,, usmál se na mě a chytil moji ruku a odendal mi jí od té své a sedl si vedle mě a já sklopil hlavu.

"Proč mě provokuješ,, zeptal jsem se ho s bezmocí v hlase a furt seděl se sklopenou hlavou.

"A proč ne,, řekl mi převalil si mě pod sebe a ušklíbl se já neměl tucha co chce dělat.

"Same co chceš dělat,,  kouknul jsem na něj ale to už jsem se ušklíbl i já a on po mě hodil nechápavý výraz.

" Nic neboj,, ještě víc se ušklíbl a přimáčkl se na mě ale já ho otočil pode mě a dal moje ruce vedle jeho hlavy.

"Kdo je teď pode mnou hm,, zašeptal jsem mu do ucha abych ho mohl provokovat.

"Kde se to v tobě vzbudilo maty,, ušklíbl se a vjel mi rukou do vlasů mě se podlomily lokty a spadl jsem na něj ale nečekal jsem že mě obejme.

"Dobře beru to zpět....mám tě rád,, zašeptal jsem mu do ucha protože jsem na něm ležel a zavrtal si víc hlavu do jeho ramena.

"Já tebe taky Maty taky,, začal mě hladit ve vlasech ale tentokrát my to nevadilo ba naopak bylo to i příjemné.

Najednou mi zazvonil mobil a já chtěl slézt ze Sama ale on mě přitáhl zpátky na postel.

"Ok beru to zpět nemám tě rád,, ale on se jenom zasmál a stáhnul mě úplně na sebe.

"Same já to musím zvednout,, zakňučel jsem na něj ale nepustil mě a tak jsem si lehl na jeho hruď ani vlastně nevím proč ale asi jen tak.

"Kdo tak závažný to byl aby kazil naši chvilku,, jak to dořekl tak jsem se chtěl zvednout ale jak mě hladil ve vlasech tak mě zase stáhl zpátky.

"Same pusť mě,, podíval jsem se na něj ale on se jen ušklíbl a přitáhl mě ještě blíž k němu a otočil nás abych byl já pod ním a dal my jeho kolena vedle mých boků a ruce vedle mé hlavy tak abych nemohl utéct.

"Mobil nám pokazil chvilku tak si jí uděláme znova,, pošeptal mi do ucha a já se teprve začal bát.

"S-Same to není d-dobrý nápad,, zažvanil jsem ale on se jen zasmál a naklonil se nade mě.

Ale je Maty ale je,, řekl mi a já se snažil dostat z jeho sevření ale nešlo to.

"Same f-fakt ne prosím pusť mě,,  dopověděl jsem to a snažil se furt dostat s jeho sevření ale po chvilce jsem to vzdal.

"Já se chci s tebou jen mazlit,, usmál se a já skameněl a říkal si v hlavě tu větu co řekl.

"Prosím~,, zašeptal a lehl si vedle mě a objal mě že zadu.

"Same musím si převléct ty rifle,, řekl jsem a snažil se vyprostit s jeho sevření coż se my po chvilce povedlo.

"Ale ty se pak nevrátíš,, řekl smutným hlasem až my ho bylo trochu líto.

"Same vrátím neboj,, pošeptal jsem a zvedl se s postele......

Jou jou tady to utnu promiňte že kapča vyšla tak pozdě ale psala jsem si s kačulí a zapoměla jsem kontrolovat čas :3 a taky bych se chtěla omluvit Vanes že kapča nebyla grrr ale snad někdy :D
Zatím ahojjjjj

Meňour🥺💗





Burning Eyes [Moonattem] *Nedopíšu*Kde žijí příběhy. Začni objevovat