,,jdeme si hrát" řekl a ušklíbl se
,,Same n-nejdeme" udělal jsem krok zpět, ale bouchl se patou do zdi ,,hele ty o tom nerozhoduješ já si chci s tebou hrát" vyschlo mi v krku ,,Same s-seš si jistej že je to dobrý nápad" snažil jsem se ho přesvědčit že toto fakt není dobrý nápad ,,Můžeš to laskavě přestat zdržovat" řekl Sam dost naštvaným hlasem a přišel ke mně.
Hned mě přimáčkl ke zdi a vjel mi rukou pod tričko a já hlasitě vydechl ,,tady se to někomu líbí" začal Sam provokovat ,,pře-staň" zase jsem hlasitě vydechl ,,ale vždyť se ti to líbí" ušklíbl se a začal jezdit rukou po mojí hrudi ,,nelí-bí" snažil jsem se zadržovat vzdychy ,,Maty já nejsem blbej" nadzvedl jedno obočí ,,aghh no tak dobře" kouknul jsem na jeho hladový obličej ,,jseš nějakej hladovej" ušklíbl jsem se ,,jo jsem a to hodně" začal jezdit po mé hrudi a skenovat ji ,,tak já ti pomůžu" ušklíbl jsem se a vysloužil jsem si od Sama nechápavý výraz. Přetáhl jsem si přes hlavu svoje tričko a hodil ho na gauč ,,Děláš mi to lehčí" ušklíbl se Sam a ze zdi mě hodil na gauč ,,Ale brzdi" odšťouchl jsem ho jednou rukou ,,Ne" zavrčel Sam a skočil na mě ,,Hej nejsme spolu tak se tak nechovej" zadržel jsem ho když už byl na mé hrudi ,,A to říkal kdo" zašeptal mi do ucha ,,Všichni" odpověděl jsem mu ,,No tak to máš smůlu". Už jsem chtěl něco namítnout,ale Sam mi dal ukazováček před ústa a vyslekl si triko které následně skončilo v Tramtárii.
,,Same víš že jsme právě u Vity" oznámil jsem Samovi který právě ležel na mé hrudi ,,No a co" byl docela naštvaný, ale na co nebo na koho? ,,Ne já nechci aby nás takhle Vita viděl" Sam obrátil panenky vzhůru a přetočil se mě tak abych já byl na jeho hrudi ,,Hej toto jsme si nedomluvili" už jsem se chtěl zvednout,ale Sam luskl prsty ,,Ty parchante~" spadl jsem na jeho hruď a usnul.
,,Same můžeš mi sakra vysvětlit proč oba nemáte trička" vyšiloval Vita ,,A ještě k tomu je Maty na tvé hrudi" vyšiloval Vita ještě víc až mě to přimělo otevřít oči a sednout si ,,Co se tu děje" prozřel jsem si oči ,,Ale jako máš hezký břišáky Maty" začal mluvit Vita když už se uklidnil ,,Ty tady vyšiluješ a teď mi začneš chválit postavu, ale děkuju" vztal jsem a začal si hledat triko ,,Hej Vito něco jsme si nedávno řekli" zamračil se Sam ,,Jo a to nemůžu ani kámoši pochválit postavu" taky se zamračil ,,Bože nechte toho" obrátil jsem oči v sloup a oblékl si triko ,,MATYÁŠI" zařval na mě Sam ,,Co je" odešel jsem si sednout ke stolu ,,Co udělal" zeptal se Vita Sama ,,Snažím se aby byl Satan takže nesmí říkat Bože atd...." Vysvětlil Sam Vitovi a šel si sednout za mnou ,,A proč potřebuješ aby byl Maty Satan?" Zase se Vita zeptal ,,Protože jinak budu Děvka pro celé peklo" odpověděl Sam a sedl si vedle mě ,,A proč bys byl" zeptal jsem se tentokrát já ,,Protože jsem tě špehoval přes temnou sílu která je zakázána" odpověděl stručně a kývl na Vitu aby mu dal něco k pití ,,A proč mě špehuješ?" Musel jsem se prostě zeptat ,,Jseš roztomilej" v tu chvíli jsem slyšel Vitu jak udělal ten známí citoslovec ,,Awwww" jo přesně ten ,,Vito nech toho" zavrčel jsem na něj ,,Ale to nejde" otočil se na nás a podal Samovi čaj ,,Vy by jste se k sobě tak strašně hodily" jak to dořekl tak jsem se zvedl a došel k němu a né nebojte nevrazil jsem mu ,,Vito o tomto se bavit nebudeme" procenil jsem mezi zuby ,,Dobře" kývl hlavou.
Šel jsem do pokoje a lehl si na postel a jen tak čuměl do stropu. Najednou se otevřeli dveře ,,Maty" a sami můžete hádat kdo to byl, ano Samo ,,Co" odpověděl jsem mu se značnou nechutí v hlase ,,Proč si tak znechucený mojí přítomností" řekl a sedl si na kraj postele ,,nejsem jen se mi chce spát ani nevím proč když jsem prospal celý dnešek" zakňučel jsem ,,dobře" uslyšel jsem lusknutí prstů.
Vzbudil jsem se a šel do obýváku kde se Vita a Sam koukali na nějaký random film ,,Pojď se koukat s námi" pobídl mě Vita ,,Kolik je hodin?" Zeptal jsem se ,,Je přesně 22:16" odpověděl mi Vita ,,Ok a na co koukáte?" Musel jsem se prostě zeptat ,,Na *název filmu*" poplácal vedle sebe Sam a tím naznačil že si tam mám sednout ,,Ok" odpověděl jsem Vitovi a šel si sednout k Samovi který hned jak jsem si chtěl sednout mě vzal a dal mě do jeho klína ,,Same to jako vážně" znechuceně jsem se na něho podíval, ale on se jen ušklíbl. Film byl tak v polovině a Sam mě začal provokovat tím že mě jednou rukou začal hladit ve vlasech a tou druhou na stehnech. Moc jsem to neřešil až po chvíli kdy jeho ruka z mojeho stehna se přemístila na moje boky, ale aby toho nebylo málo tak ještě odhrnul moje tričko protože si asi nutně potřeboval šáhnout na moje bříško ,,Same sakra přestaň nejsem tvoje panenka" zašeptal jsem aby nás neslyšel Vita ,,A co když jsi" ušklíbl se a začal rukou jezdit po mém bříšku ,,Ne" zase jsem zašeptal, ale on mě chytl obouma rukama za boky a otočil mě čelem k telce.
Po chvilce to Sama přestalo bavit na mém bříšku tak jel rukama trošku víš ,,Tohle by stačilo nemyslíš" zašeptal jsem mu fakt naštvaně a snažil se vykroutit z jeho sevření ,,Nesnaž se stejně to nezvládneš" zasmál se Sam. Až po chvilce se mě to fakt povedlo a rychle jsem si stoupl ,,Vito já jdu spát dobrou" jak jsem se rozešel do pokoje tak jsem periférním viděním uviděl Sama jak jde za mnou.
Došel jsem do pokoje a vyslekl si triko a už jsem si chtěl vzít druhé, ale Samuel mě zastavil ,,Budeš spát bez trika" řekl mi a já se zastavil na místě ,,Samueli proč" otočil jsem se s naštvaným obličejem ,,Jen tak plyšáčku" a z
cvrnkl mi do nosu ,,Ach Satane" řekl jsem úplně náhodně abych neřekl Bože ,,Takhle se mi to líbí" ušklíbl se Sam, já si lehl do postele a Sam pochopitelně za mnou, po chvíli jsem usnul.....Fuck já to nestihla na Velikonoce D:
Má to 1060 slov hehe
A napište mi na jakej film by se tak Sam a Vita mohly dívat?
Právě je 0:50 a já jdu oficiálně spát dobrou :3Meňour/Viťánek 🥺💗
ČTEŠ
Burning Eyes [Moonattem] *Nedopíšu*
FantasyŠel jsem v noci a krásně svítili lampy, nebyl tam ani člověk jen ticho. ,,Ach, taková krásná chvíle se zabít'' ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dokončeno: X Opraveno: X ~~~~~~~~~~~~~~~~~~