*13*

282 27 36
                                    

Kdo čte tyhle ty bláboly na začátku je borec a teď si to pěkně ověřím. Já napíšu na tuto část koment v podobě srdíčka a vy mi budete odpovídat tím že budete do mojeho komentu psát hezky po po řadě srdíčka tak jak u jedné kapči platí.    :3

Měl jsem hlavu v jeho klíně a on to vůbec neřešil ale já ve vnitř totálně zmatkoval či panikařil "dobré odpoledne plyšáčku,, zasmál se a přitáhl si mě blíž k němu "jak že mi to řekl....ok Matyáši klid výdech nádech nic se neděje,, řekl jsem si pro sebe a okamžitě otevřel oči a kouknul se na Sama který se jen culil jak sluníčko.

"Same vážně si mě nazval plyšákem vždyť jsem člověk,, řekl jsem mu a on se jen ušklíbl a okamžitě zajel rukou do mích vlasů a začal mě tam růžně škrábat a hladit bylo to příjemné neříkám nic ale furt mě vadilo že mu ležím v klíně.

"Ano maty ty jsi můj plyšák,, řekl a tentokrát mě dal ruku na záda a začal mě tam hladit úplně stejných intenzitách jako ve vlasech a já zavřel oči a užíval si to ale pak mě přestal hladit ve vlasech a já je zpátky otevřel a kouknul se ně něho stylem 'proč přestáváš' on se jen ušklíbl a koukal dál na televizi kterou jsem si ani nevšiml že jede, divný.

"Proč se chvíli mě snažíš zabít a pak si hraješ že jsem tvůj plyšáček hm..,, zavrčel jsem na něj a všiml si toho že mu natáčí mobil a je otočený směrem ke mě tak jsem se koukl na Sama s pozvednutým obočím.

"Proč si mě sakra nahráváš to jsem nějak vzácnej nebo co,, natáhl jsem ruku k jeho mobilu ale on my jí stihl chytit a přitáhnout jí k sobě a já na něho hodil nechápavý výraz.

"No jop seš vzácnej tím že u miliony jiných Démonů kteří taky měli na starosti Satana tak žen Satan se do něho zamiloval víš,, řekl a furt čučel na telku na nějaký film který jsem ani nevnímal protože jsem přemýšlel nad tím co Sam řekl a jesli je to vážně pravda ale proč by mi zrovna o tomto lhal.

"Same půjdu si provětrat hlavu,, vyplodil jsem z úst a šel ke dveřím si obout boty ale to by Sam nesměl jít za mnou a chytnout mě že zadu a přitáhnout si mě do objetí. Já jen stál a ani se nehnul jako kdybych přimrznul k zemi.

"Jdu s tebou plyšáčku,, neodpustil si ani nejspíš moji novou přezdívku kterou už teď nenávidím ale kdybych mu to řekl tak by to začal používat ještě víc protože by mě chtěl provokovat.

"Same chci být sám,, vydral jsem se z jeho objetí a podíval se mu do očí ve kterých jsem vyčetl moc což jsem pochopil tak že půjde se mnou, no co jsem měl dělat. Obul jsem si moje červené tenisky které ani nevím kde jsem vzal (xD) otevřel jsem dveře a na něco si vzpomněl.

"Nemám mobil,, vyhrkl jsem ze sebe a utíkal nahoru. Otevřel jsem dveře do pokoje a všiml si mobil, došel jsem k němu a zapl ho ale ukázalo se mi že je naprosto vybitý. "Krucinál,, zanadával jsem si a dal mobil na nabíječku otočil se a skoro se posr*l, stál tam Sam opřený o futra a koukal na mě jak na obrázek.

"Co se na mě díváš jak na obrázek,, řeknu s nezájmem a projdu okolo něho ale on mě chytne za rameno a přitáhne se mě tak že se skoro nosama dotýkáme.

"Já mám právo si dělat co chci,, zavrčel na mě a já stuhl a začervenal se ze strachu on si jen rukou hrábl do mích vlasů a přitáhl si mě do objetí a já jen stál.

"Promiň jestli jsem tě vystrašil ale já nejsem na toto zvyklí víš,, zašeptal si do ucha a pustil mě z objetí, podíval se mi do tváře..no to musel být krásný pohled na červenajícího se Matyáše ze strachu a přimrznoutý k zemi.

"Tak pojď teda ven,, řekl a odešel, ale já stále stál a díval se na místo kde ještě před chvílí stál, on se otočil a došel ke mě a chytl mě pod kolenama a zvedl mě do náručí.

"S-Same pusť m-mě,, řekl jsem mu koktavě protože jsem byl ještě dost vystrašený ale po nějaké chvíli to přešlo a ani jsem nevnímal že už otevřel dveře, když jsem si toho všiml tak jsem ho začal prosit ať mě dá už dolů ale on jen vždy zakroutil hlavou, měl jsem štěstí že bylo tak půl dvanáctý večer inak by jsem se hrozně styděl za to že mě nese.

"Same můžu aspoň na záda když tak,, řekl jsem a on konečně zakýval hlavou na souhlas a pustil mě na zem, já ho obešel a došel k jeho zádům a vyskočil jsem na ně a on mě chytil pod nohama ale v hlavě my problikla myšlenka že možná vypadáme jako pár ale to my bylo v tuto chvíli asi úplně jedno.

Donesl mě do parku a já seskočil s jeho zad a sedl si na lavičku což on pak udělal taky. Povídali jsme si o různých zajímavých věcech.

"Půjdeme už domů plyšáčku,, jak to dořekl tak jsem protočil očima nad tou přezdívkou a stoupl si z lavičky což on následovně udělal taky a otočil se ke mě zády čímž mě naznačil že mu mám vyskočit na záda a tak i udělal skočil jsem mu na záda a on si mě chytil pod nohama a ještě si mě nadhodil abych mu nespadl, obmotal jsem mu moje ruky okolo jeho krku a hlavu položil na jeho.

Došli jsme ke mě domů a já seskočil s jeho zad a vzal si do ruky klíčky které mi hned spadli protože jsem byl strašně unavený tak jsem se sehnul a vzal je a hned je dál Samovi ať otevře ty zatracený dveře on si je převzal ale jak odemykal tak jsem se o něho opřel protože jsem byl fakt strašně unavený.

Vešli jsme dovnitř a Sam zavřel dveře, já si vyzul boty a šel nahoru po schodech kde jsem se rychle převlékl do pyžama, lehl si do postele a usnul.....



Ahoooj takže tady máme další 1000 slovou kapču :3 a taky je tak dlouhá protože jsem dostala čokoládu takže pokud chcete ještě delší kapči tak mi kupte čokošku :3 ale já se s vámi loučím ahoooj

Meňour/Viťánek🥺💗

Burning Eyes [Moonattem] *Nedopíšu*Kde žijí příběhy. Začni objevovat