Btw jinou fotku mattema nemám protože mám plnou galerku jen Baxe xD)
Pohled Matyho (jak nečekané asi to tu už psát nebudu)
Furt jsem na něj koukal ale pak mě položil na postel a mrkl na mě v tu chvíli jsem nevěděl co plánuje a trochu jsem se bál ale stejně jsem se zachumlal do peřin a díval se směr dveře.
Po chvíli přišel Sam a opřel se o futra a pověděl."Pojď dolů na večeru,, mrkl na mě a já ho zabodl vražedným pohledem a řekl.
"Fakt si i teď ze mě musíš dělat prdel,, znechuceně jsem na něj kouknul a otočil se ode dveří.
"Ale matíku ty nechceš papat,, uslyšel jsem kroky ke mě ale ignoroval jsem to.
"Same nech mě chci spát,, odpověděl jsem mu ale ucítil jsem jak se vedle mě prohla postel ale stejně jsem měl zavřené oči.
" Musíš přece něco jíst,, pošeptal do ucha a pohladil po vlasech.
"Nemám hlad,, odpověděl jsem mu skoro z polospánku a víc se zabalil do peřin.
"Ale vždyť máš na sobě rifle maty,, cítil jsem jak se na mě celou dobu dívá ale to dělá vždycky.
"Same kdybych se chtěl zvednout tak spadnu a políbím zem,, odpověděl jsem mu mrzutě ale cítil jsem jak už není prohlá postel.
"Ach jo Maty tak dobře,, otočil se ke dveřím že odejde ale já jsem ho zastavil.
"Same,, kníkl jsem na něj ať se zastaví což udělal a otočil se ke mě.
"Ano maty,, přišel zase za mnou a zvova si sedl na postel.
"Kde budeš spát?,, Zeptal jsem se ho protože toto mě fakt zajímalo
"No jsou jen dvě odpovědi první je ta že budu spát s tebou a ta druhá je že budu spát na gauči,, odpověděl mi klidně a pomalu a já měl furt zavřené oči a nehodlal je otevřít.
"A kde chceš spát~,, zeptal jsem se ho ale poslední slovo jsem natáhl protože jsem upadl do spánku a už jsem jenom slyšel.
" S tebou,, zašeptal ale pak už jsem nic neslyšel protože jsem usnul úplně.
Vzbudil jsem se a cítil že mě někdo hladí ve vlasech a já přesně věděl kdo ale stejně jsem ty oči neotevřel.
"Proč mě hladíš ve vlasech,, zeptal jsem se ho a otevřel oči.
"A proč ne,, usmál se na mě a dál mě hladil ve vlasech já jsem na něj jen koukl stylem 'ach jo' a znova zavřel oči.
"Už musíme vztávat satane,, přestal mě hladit a sedl si na okraj postele a já hned co to dořekl otevřel oči.
"Jak žes mi to řekl,, zeptal jsem se ho protože takhle mi nikdy předtím neřekl.
" No jak asi když jseš satan,, zasmál se a já na něho hodil varovný výraz ale on se jen ušklíbl.
"Nejsem satan a nikdy nebudu,, řekl jsem uraženě ale on se jen zasmál a zvedl se z postele.
"Pojď už na tu snídani,, kouknul na mě a opřel se o futra.
"Ne nechci a ty jsi snad nějakou udělal?,, Hodil jsem po něm nechápavý výraz a on se jen zasmál a kývnul hlavou na souhlas.
"Ale už pojď maty,, řekl mi a zmizel ve dveřích ale mě to bylo jedno protože jsem se zachumlal do peřin a znova usnul.
" Maty to si děláš srandu ne,, řekl mi a já se probudil ale očí jsem neotevřel.
"Co je,, zamrmlal jsem a pomalu otevřel oči. stál přede mnou Sam a v ruce držel talíř.
"Ty jsi zase usnul,, usmál se na mě a dal mi ten talíř pod nos.
"No a co tak jsem usnul a kdyby jsi mě nevzbudil tak bych byl happy protože chci furt spát,, odpověděl jsem mu a sednul si abych si mohl vzít talíř.
"Ach jo Maty,, zasmál se a dal mi do ruky příbor abych si mohl sníst ty vajíčka.
"Co je a inak díky,, odpověděl jsem ale furt jsem zněl znechuceně protože jsem na něj furt za včerejšek naštvaný.
"Copak Matíku že jseš tak znechucený,, zeptal se mě a k tomu se posadil za mnou na postel.
"Jsem na tebe naštvaný,, odpověděl jsem a dal si do pusy kousek vajíčka.
" Na mě, ale tož,, usmál se na mě a pohladil mě po tváři a já se na něj jen podíval stylem 'co děláš'.
"Tak aspoň ve vlasech prosím,, zaškemral a já na něho hodil ten 'rlly' výraz ale stejně mi rukou zajel do mých vlasů......
Takže ahoj doufám že jste si užili kapču :3 a zatím papa miláčci <3
Meňour🥺💗
ČTEŠ
Burning Eyes [Moonattem] *Nedopíšu*
FantasiŠel jsem v noci a krásně svítili lampy, nebyl tam ani člověk jen ticho. ,,Ach, taková krásná chvíle se zabít'' ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dokončeno: X Opraveno: X ~~~~~~~~~~~~~~~~~~