Artėjo savaitgalis ir visi planavo kažkur smagiai pasilinksminti. Kaip visada organizatore tapo Rocio. Kažkokia jų draugė šventė gimtadienį šeštadienį ir buvo planuojamas didelis vakarėlis su gyva muzika, šokiais atvirame ore prie laužo.
– Iš Cuernavacos atvažiuos ir Emiliano, – mįslingai šyptelėjo Rocio.
Aistė nekreipė į ją dėmesio, bet intriga kažką sužadino jos širdy. Jai nejučia dingtelėjo kuo šeštadienį apsivilkti, kad gražiau nei įprastai atrodytų.
Grupelė draugų į gimtadienį atvyko jau temstant. Vakarėlis buvo prasidėjęs ir nemažai jaunimo būriavosi aplink matyt neseniai iš medgalių suręstą barą, kiti kūrė laužą, kažkas jau šoko garsiu muzikos ritmu. Pasveikinę ir susipažinę su jubiliate, grupelė išsiskirstė - airės su savo vaikinais patraukė prie baro, o Aistė su Rocio ir Rodrigo prie neužimtų sulankstomų kėdžių. Gimtadienio vieta buvo aptverta neaukšta laikina plastmasine tvora, kokios būna renginiuose ar koncertuose. Po kojomis kur ne kur suplukta žemė liudijo čia anksčiau buvusią kokią futbolo ar teniso aikštelę. Ant į žemę įkaltų baslių užkabinti žibintai daug šviesos neskleidė, bet suteikė neapsakomo jaukumo.
– Ar Emiliano jau yra?– paklausė Tonis grįžęs prie jų su gėrimais plastikiniuose puodeliuose. Tarsi kreipėsi į Rodrigo, bet šypsodamasis žiūrėjo tiesiai Aistei į akis. Tai jau buvo tapęs juokelis jų kompanijoje. Visi erzino Aistę, kad štai šį vakarą „josios pusbrolis" iš Cuernavacos atvažiuoja.
Emiliano dar nesimatė, o ji ir nežinojo kaip jis atrodo. Pirmąją savo gėrimo stiklinę išgėrė kiek greičiau nei paprastai. Nuėjo įsipilti dar ir prie baro buvo užkalbinta tamsesnės nei įprastai meksikiečių, odos vaikino. Žiūrėdamas jai kažkur tarp krūtinės ir lūpų paklausė jos vardo ir iškart pradėjo veblenti – „Kokios gražios tavo akys, Kaip jos tinka prie tavo gražaus veido".Ji tik nusišypsojo jam ir atsiprašiusi grįžo prie draugų. Emer kažko ginčijosi su Jaime, Tony iš nugaros apglėbęs Kiarą juokėsi iš pusbrolio, o Rocio su Rodrigo kaip visada švelniai apie kažką kalbėjo. Aistė pasijuto vieniša ir nejučia pradėjo norėti, kad tas Emilianas greičiau pasirodytų. Tai įvyko dar po geros valandos, kai jau visi buvo įkaušę ir pradėję garsiau kalbėtis, kvailioti ir šokti. Jis priėjo prie savo pusbrolių, vaikinus apsikabino, merginas išbučiavo į žandus. Prie Aistės paskutinės priėjo, plačiai nusišypsojęs ištiesė ranką ir prisistatė. Aistė apsimetė nustebusi,bet taip pat atkišusi ranką jam prisistatė. Spustelėjęs jos ranką jis palinko pabučiuoti į žandą. Ji užuodė jo kvapą, po skutimosi losjono aromatas liko su ja. Visi kiti į juos žiūrėjo ir šypsojosi, bet jiedu kaip susitarę išsiviepė publikai ir nusisukę nuo vienas kito žengė kas sau. Aistė įsiliejo į airių pokalbį apie šios vietos magiškumą. Laužas ir žibintai išties vietą darė magiška. Jei ne šaltos Metepec naktys, jaustumeisi tarsi egzotiškame paplūdimy liepos mėnesį. Po minutėlės pasirodė vakarėlio vinis - Mariačiai (meksikiečiai muzikantai) apsidarę tradiciškais Mariači kostiumais, grodami gitaromis, dainuodami nuostabiais balsais jie linksmino susirinkusius. Aistė iš savo vietos stebėjo kaip iš džiaugsmo apdujusi jubiliatė sukosi tarp muzikantų, o jos vaikinas, įsikandęs rožę į dantis visaip jai lankstėsi. Akies krašteliu ji taip pat apžiūrinėjo Emilianą. Kaip į pusbrolį, panašiausias į Jaimę, bet ne Saldainiukas, o daug vyriškesnis: tvirto sudėjimo, plačių pečių, stambių kojų. Jam šypsantis išryškėdavo duobutė skruoste, pasirodydavo baltutėliai dantys. Taip, jo šypsena buvo žavinga. Tik jis visai nekreipė dėmesio į Aistę ir kažkodėl tai ją erzino.
Kitą rytą Kiara buvo išėjusi susitikti su Tony, o Mikelis, Emer ir Aistė pusryčiavo virtuvėje. Ryto tylą staiga sudrumstė už durų pasigirdęs motociklų griausmas. Merginos išlindusios pasmalsauti pamatė Jaimę, Emiliano ir dar vieną nepažįstamą vaikiną ant blizgančių motociklų. Pasilabinę jie pakvietė jas pasivažinėti, pasiūlė įsimesti maudimosi kostiumėlius. Merginos greitai susiruošė ir joms išėjus Jaime suvadovavo:
YOU ARE READING
Dovana iš Meksikos
General FictionŠi istorija tapo knyga. Ją galite įsigyti čia: https://www.knygos.lt/lt/knygos/mano-maco-is-meksikos/ Lietuvė, besimokanti Airijos universitete išvyksta į egzotiškąją Meksiką atlikti praktikos. Jos draugas lenkas lieka laukti... Prasideda jų santyki...