Şarkı müq dinleyin bi
Neyse aslında bi bölüm yazmak aklımda yoktu ama @sadecekofte için bi bölüm yazmaya karar verdim
Hatalar olabilir yarın kursum var ondan hemen attım hadi bakem beğenirsiniz inşallah 💗〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Offf bu okul bu kadar büyük olmak zorunda değildi. Neden 5 katlı? Neden tek katlı değil? Neden 12. sınıflardan 9 tane var ? Hayır yani 4 3 neyinize yetmedi.
Evet ,şimdi gelelim bizim öküzün sınıfına 12/D
Aslında bu sınıfa hic girmeyip onu bu yarışmaya sokmak istemiyordum. Zaten girsede ortamın kalitesini düşürür. O kadar oksijen israfı bi insan. Ama el mecbur girecez hadi bakalım derken kapıyı Nora çoktan çalmıştı bile
Şu an fazla mutlu oldum ya
Esad beyefendiyi hoca azarlarken gördüm. Daha ölsem de gam yerim. Çünkü onu müdürün odasında da görmek fazla zevkli olurdu.
"Otur Esad sözlünü sıfır veriyorum"
Yaaa bugün dünya bana dönüyor gibi
Nora ne yapıyorsun . Lan olm bu Nora ile hangi akıl ile kanka oldum ben . Dünyada 7 milyar insan varken ben neden en malı ile kanka oldum. Ahhh baş belası bu kız. Biraz daha sert gülse anırıyor sanıcam. Birazdan bende gülücem ama o şerefsiz benim gülüşümü görmeyi bile hak etmiyor. (ne kadar sevmiyor onu siz anlayın)
E: Hocam yeni bi yarışma varmış. Liseler arası bi dans yarışması isteyenlerin adını topluyoruz. Diye konuşmaya başladım.
( Z: yani ziya hoca )Z: tabi kızım . Isteyenler el kaldırsın.
Hayır bak nolur o eli kaldırma yalvarırım kaldırma o eli bak sakın yapma yalvarırım . Hadi ya çoktan kaldırmış bile
Z: Oğlum Esad sende mi istiyorsun yarışmaya katılmak?
Esad: evet hocam geçen sene olanlara rağmen yine de katılacam başarımı çekemeyenler utansın.
Anlamadım. Sen bana BANA laf attın . Lan sen kim oluyors-
N: evet hocam bugünde insanların kafalarının içinde beyin olması onların 4 gb lik kapasitelerini değiştirmiyormuş. Anladık çok şükür.
Hadi be yürü kızım. Güzel soktu. Kabul edin.
Sınıftan gelen oöooooooo sesleri etrafı kaplarken bende bi öksürük sesi çıkartıp konuşmaya devam ettim.
A: Hocam Esad,Yüsra,Nisa,Batu ve Ceren dışında başka adini yazdırmak istemeyen varsa çıkabilirmiyiz?
Z: tabi kızım çıkın siz
Başımı öne eğip salladıktan sonra Nora ile sınıftan çıktık.
Vazgeçtim bugün dünya düşmanlarıma dönüyordu. Şimdi de şu KAŞAR alaranın (bilerek küçük yazdım)sınıfına gidiyorduk.
O kızın bana ne yaptığını hala unutmadım. Mal ya . Lanetli mahluk.
Şimdi bi geçmişe dönelim. Bu akıl yoksunu "alara" geçen sene yine bu yarışmadan olacakken prova sahnesinin arkasında ki kantinde bana tost getirdi. Ama anlamalıydım. Bu lanetli annesine yapmaz bana mi yapacak.
Tostun içine Allah falan dinlememiş basmış tarçını ama anlayacaktım. O acılıktan sonra zaten ben sahneye çıkamadım. Bu "alara" manyağı çıktı. Bu Esad da buna yardım etmiş. Hatta bu yetmez demişler resmen bana o tostu yedirmeden önce hocaya söylemişlerdi. Tabi Esadla bu yüzden kavgalı değiliz. Başka nedenleri var.
Alara çok boş kızsın ya
Hadi açalım bakalım sınıfın kapısını
Uyuyordu bizim süzme salak ve bu tabiki iyi birşey. Adını yazdırmayacak ve yarışmaya katılamayacakdi. Hajhaahhahahaha
( gülüşüm bozulmuş)Bu Sınıftan da 6 isim aldık ve müdürün odasına doğru gittik.
Evettt artik işimiz bitmişti. Şimdi sınıfa gidip o Şermin karısı dinlemek vardı. Felfese anlamıyorum abi ya zorlamayın sakat kalıcam sonra. Neyse ben yinede uyurdum.
*******
okul bitmişti artık eve gidecektim. Ama Noranın abisi ile isi çıkmıştı. O yüzden tek gidicem. Kulaklığımı takıp yolda yürümeye başladım. Ahh yağmur yağma ya em azından simdi olmaz. Kulaklığım ile Islak kum şarkısını dinliyordum. Ne bi dakika adım sesleri onlar.
Peşimde biri mi vardı. Arkamı dönecek kadar cesaretim yoktu tabikide. Napicam simdi ben
Şarkı çalıyordu. Sancak mı? Lan bu benim sancak sevdiğimi nereden biliyor . Offff Allahim ne yaptım ben de böyle olaylar hep bana rastlıyor.
Ovvvv yada evet hak etmişim. Geçmişim o kadar da temiz değil hatta bunlar az bile .
Wp***
Asena: Arkamdaki sen misin?
0552***: korkma benim
Asena: ne işin var burada
0552***: yazmayı bırakda. Eve koş yağmur fazla bastırdı. Islanma .
Asena: bak sen dedin diye buradayım gitmiyorum
0552***: Asena zorlama eve koş dedim sana
Bende bağırarak " hayır ya gitmiyorum gel de götür beni"
Bi ara ses gelmedi mesaj da.
Lan ne oluyor burada. Ensemde ki nefes
Yok canım bu kadar yurek yemiş olamazsın herhalde
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️Bölümüm sonuna geldik. Yıldızları parlatalım. Asena ve Esadı shiplemeyin kurguda böyle bir şey yok . Ama olmaz da değil bide ne anlaticam bugün bizim okuldan bi çocuk beni seviyormuş bunu öğrendim ve enişteniz yakışıklı çocuk haberiniz olsun. Şimdi geri dönüş yapayım mı yoksa böyle sadece beni sevsin mi
Ne de olsa görmeyecek adı da Faruk Emre
💙♣️⛓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et
Teen Fiction0552***= Sen olmasan burada olamam 0552***= Hepsi gerçek Asena 0552***= Hepsi