Evvetttt Nora şu an multide bakabilirsiniz. Bölümün sonunda bi olay var ( enişteniz ile ilgili). Multide ki şarkıya da bakabilirsiniz. Bölüme geçelim o zaman.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
- Bıraksana , bırak diyorum , bıraaaaaaaakkkk, olm bıraksana beni, indir beni aşağıya....
Böyle şeyler sıralıyordum. Ama nafile hiç birini üstüne alınmıyordu. Evet doğru beni omzuna aşağıdan yukarıya doğru koyup yolda öyle götürüyordu. Neyseki bahtım o kadar da kara değil. Yağmur yağdığı için kimse dışarıda yoktu. Ama o FBI teyzeler camda olabilirler. Şimdi gelde bu durumu annene anlat.
Şimdilik bi tehlike yok ama olmaz de değil. Annem Ayda'nın yanında ve ev boş. Abim de gelmez herhalde. Ama şimdi böyle bi olay oldu ya kesin bugün gelesi gelir.
Artık debelenmeyi bırakmıştım. Zaten bi işe yaramıyordu. Sadece kendimi yoruyordum. Ama kaslı herhalde baksana 56 kilo beni kaldırıyor.
Bak yine işi nereye getirdi. Tekrar hatırlatmak isterim TANIMADIĞIN BİRİSİNİN SIRTINDASIN.
Off herşeyin içinde olmak zorunda değilsin .M: Anladın mı peki ?
A: Anladın mı derken ?
M: Benimle inat etmemelisin Asena her türlü ben kazanırım.
A: Tabi sen zaten king of anonymous ( anonim kralısın) ya kazanırsın.
M: Sırtımda olduğunun farkındasın umarım her an yerle seni buluşturabilirim.
Bu dediğine cevap vermeden güçlü bir şekilde ofladım. Canımın acımasını istemem.
Mavi hızlı bir şekilde beni aşağıya indirdi. Ne!!
Korkmuşmuydu o. Avucumun içine bir kutu bırakıp arkasına bile bakmadan gitti.Ne oluyor burada.
Cidden biri beni aydınlatsın
Seninle ilk defa aynı fikirdeyiz bunu kutlamalıyız bence
Arkana bakHaa? anlamadım. Arkamdan koşan adamlar markadan? Arkamdan koşanların formaları ? Bi dakika. Ben onları nereden tanıyorum. Evet onlar Esadın babasının şirketinin logosu değilmi? Evet evet onlar
Akıl kullanma gibi bi yeteneğin yokmuydu senin ne oldu ona . Bilmem farkında mısın ama peşinde 2 tane adam koşuyor. Ve sen burada logo tanımaya çalışıyorsun.
Bu sefer haklı olabilirsinŞu an koşmam lazım dimi?
Evet
Koşayım o zaman
YaniBende şu an arkama bakmadan koşuyorum. Bu da iyice hızlı ve öfkeli tokyo yarışı gibi oldu.
Hayır, Hayır, Hayır ya kutu düştü. Dönüp de o kutuyu alamam tabi. Alırsam bir daha o Şermin karısın yüzünü bile göremem.
Arkamdan koşan adamlar bana bağırıyorlardı. Ama ben onları duymuyorum bile .
En son ayağım yere takıldı. Ve popomun üstüne düştüm. Arkamı döndüğümde 2 adam da bana bakıyorlardı.
Biri ellerini diz kapaklarının üstüne koymuş bir şekilde soluk alıp veriyordu. Diğeri ise bir yandan bana bakıyor. Diğer yandan telefon ile konuşuyordu. "Evet efendim şuan tam önümde duruyor" "biraz zorladı ama yakaladık efendim" " tamam efendim" diye cümleler kuruyordu. Korkmam lazim sanırım.
Lann yoksa bu Esadın babası beni kaçırıp silahla vurup elimi kızgın yağa batırıp o güzel ojelerimi yok mu edeceklerdi.
Ya sabır ya sabır
Sus lan yapamazlar mı? O oje kaç lira haberin varmı? Ben ona tam tamına 13,50 TL verdim. Tabiki değerli benim için.Telefon konuşması biten adam bana bakarak konuşmaya başladı. " hanımefendi amma koşturdun bizi" haa? Boyle adamlar bu kadar kibar oluyorlarmıydı ya
"Size vermemiz gereken bazı eşyalar var. Bunları vermek için geldik" diyip bana elini uzattı. Bi dakika ya ne oluyor burada bunların bana su anda kötü davranmaları gerekmiyormuydu.Adamın uzattığı eli tutup yerden kalktım. Tam kalktığımda yanımıza siyah büyük bi araba geldi. Bak demiştim lan bunlar öldürecek.
Arabadan bir tane daha adam indi ve elindeki koyu mavi renkli kutuyu bana verdi. Ve konuşmaya başladı " bunu size vermemiz söyledi hanımefendi" lan kamera şakası falan mi var burada ,olaylar birbirine girdi.
Bunu sormasam olmazdı " pardon ama
Kalasa ailesi bana neden böyle bi kutu yollasın" dedim. Hemen ardından adamlar gülmeye başladı. Ve biri konuşmaya başladı." Hayır hanımefendi, biz Kalasa ailesinin adamları değiliz. Saral ailesinin adamlarıyız" dedi. Saral. Tanıdık geldi ama. Dur dur bu şey degilmiydi ya. Geçen seneki 12lerden olan Yağızın soy adı?"tamam abi " diyip oradan ayrıldım. Şimdi asıl meseleye gelelim. Eğer bu büyük kutunun içinden tek bir karam yada biskrem ruby çıkmazsa fena olacak. O kadar koştum, ıslandım, yoruldum, aklima kötü şeyler geldi bunların bi bedeli olmalı değil mi?
***************Evden içeriye artık girmiştim saat 17:39'du. Gidip bi banyo yapmalıyım yoksa kendime gelemem.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Bölümğm bittiğ, şimdi gelelim benim konuya bugün okul çıkışıydı beni rezil eden kankamla beraber okulun merdivenlerinden iniyoruz sonra önümüzden hızla Faruk geçti. Neyse geçin burayı binanın çıkış kapısındayım tam çıkacam Faruk da kapıdan 5 adim falan uzakta kapıdan çıkanları izliyor. Bende beni rezil eden kankamla yani R ile çıkarken bana böyle bi alıcı gözle baktı. Ama nasi utandım hemen telefonu açıp R arkadasâ bir şeyler demeye başladım. Ama heyecendan yerimde duramıyorum. Ayyhhh valla yazarken sanki tekrar yaşadım. Yorum yaparsınız artık bekliyom. Bölüm guzel oldu bence ama bu Asena biraz fazla abartıyor herşeyi neyse hadi bakim yıldızları parlatalım.
Öpüldünüz ❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et
Teen Fiction0552***= Sen olmasan burada olamam 0552***= Hepsi gerçek Asena 0552***= Hepsi