Bugün 2 bölüm atacam. Birini şu an attım. Diğerini 1 yada 2 saat sonra atarım. Kısa oldu ama ikinci bölüm uzun olacak. Noranın fotoğrafını da ikinci bölümde gösterecem.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Adamdaki cesarete bak .
Şu an da arkama baksam mı bakmasam mı arasında ikilem yaşıyorum. Bakmazsam meraktan çatlarım. Bakarsam bu sefer yine çatlarım. Ya beni kandırmaya çalışan Esad ise . Bak eğer oysa bu sefer marstan adam getirseler yine de onu kimse elimden alamaz zaten sormadığım bi hesabım var. Bunu da onunla kapatmış olurdum.
Aşık oldum. Baya aşık oldum. O nasıl bi ses ya . Duymam bile yetti. Ama bu kişi Esad olamaz onunki çok kötüydü. Bi ses eşsiz gibi. Nasıl 1 günde aşık ettin ya
A: Sen- demişken beni kesip kendisi konuştu.
Anonim: En sevdiğin renk maviydi. Lütfen bana mavi diye seslen. Asena.
Yavv ama ben senin sesin için bile seninle beraber olurum ki.
Tamam konuya dön şu an bunun sırası değil. Arkanda tanımadığın birisi var. Şimdi sakince arkana dön. Bak hızlıca değil. SAKİNCE.
Bu nasıl bi adaletsizlik iç sesim benden daha akıllıYavaşça arkamı dönüyordum. Ama ne kaçıyordu ne de harekat ediyordu. Yüzüm tam olarak yüzüne döndüğünde gördüğüm şey. Neden kaçmadığı şimdi anlaşıldı.
Tabi ne bekliyordun ki. Yüzünü maske ile kapatmış. Tam elimi kaldırıp maskeyi indirecekken eli ile bileğimi tutup aşağıya doğru yavaşça indirdi. Ve konuşmaya başladı.
(M: yani mavi )
M: Şimdi eve gidiyorsun. Ve beni bulma ile olan çabalarını yok et.
Tabi tabi vazifemiz bu zaten
A: Gerçekten bunu yapacağını düşünmemiştim. Sadece blöf yapıyorudum.
M: Ama ben yapmıyorum.
M: Yağmur yağıyor. Hemen eve gitHafif ağır ve kalın bi sesi vardı. Ve sesi sonlara doğru ciddileşmisti.
Korktun mu sen
Ne alakası var.〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et
Novela Juvenil0552***= Sen olmasan burada olamam 0552***= Hepsi gerçek Asena 0552***= Hepsi