Gryf_girl Podjęłam decyzję. Kolejną w ciągu kilku dni. Nie mogę pozwolić żebyście marnowali swój czas siedząc przy mnie w szpitalu, choć jest niewielka szansa że terapia zadziała. Szczególnie mam tutaj na myśli ciebie, Draco. Doskonale wiesz jakie są moje uczucia wobec ciebie, ale nalegasz na coś, do czego być może nigdy nie dojdzie. Dlatego też przenoszę się do innego oddziału Świętego Munga, w innym kraju. Będę daleko od Londynu, Anglii i was wszystkich. Miejsce mojego pobytu pozna tylko kilka najbliższych mi osób, a one nie będą mogły zdradzić go reszcie. Wyróżnię teraz te osoby i proszę resztę, by nie wywierały na nich presji.
Ginewra Weasley - @Redhead
Harry Potter - @Im'chosen
Ronald Weasley - @QuidditchKing
Luna Lovegood - @Good_Love
Pansy Parkinson - @Queeny_Pan
Blaise Zabini - @DiabloZ
Astoria i Dafne Greengrass - @Grass_girl-A, @Grass_girl-D
To wszyscy, chociaż zapewne to grono się powiększy. Kocham was, w szczególności zwracam się do moich przyjaciół z Gryffindoru oraz do byłego wroga, Dracona Malfoy'a. Przepraszam za to co musicie przeze mnie przechodzić📷@Redhead (stara sesja tuż po zakończeniu szkoły)
Polubione przez Slyth-king, Good_Love i 93 747 innych użytkowników.
Redhead MALFOY, COŚ TY NAROBIŁ?! @Slyth-king
↪Slyth-king Oświadczyłem jej się
↪Redhead COOOOO!?
↪Im'chosen Na gacie Merlina...
↪Queeny_Pan Ja pierdole!
↪ DiabloZ O cholera
↪QuidditchKing POWAŻNIE?!
↪Good_Love A niech mnie
↪Teoo O kurwa...
↪Grass_girl-A Niech to, gratki
↪ Higgs_Snake Skurczybyk, graty!
↪Tracey-D O kurczaki, gratuluję!Slyth-king JASNA CHOLERA NIE MACIE CZEGO GRATULOWAĆ, ODMÓWIŁA!!!
Możliwość dodawania komentarzy została zablokowana.
CZYTASZ
INSTAGRAM |HP ✔
FanfictionTytuł mówi sam za siebie, prawda? 😉😉 Poza tym opis pojawi się później Shipy: DRAMIONE BLINNY TUNA HANSY Zdjęcia pochodzą z Google grafika i Pinterest