5. října 2023 - současnost"Harry, proboha posaď se chvíli!" Křikl na svého manžela Louis, když pozoroval, jak kudrnatý snad již po sté, po dobu jeho těhotenství, myje podlahu.
"Jenže já nevím, co jiného mám dělat! Nemůžu tady jen tak sedět a nic nedělat! Taky potřebuju nějaký pohyb a ta podlaha byla děsně špinavá!" Naštvaně mrskl hadrem o podlahu a věnoval mu svůj vražený pohled. Jo, trošku víc s ním cloumaly hormony.
Louis se okamžitě stáhl, když uslyšel naštvaný hlas svého manžela. V jednu chvíli byl Harry citlivý a jediné, co chtěl dělat bylo jíst zmrzlinu a koukat s Williamem na pohádky, nebo ta horší nálada, kdy nadával na sebe, svoje údajně tlusté břicho, a to, jak okamžitě musí vyprat všechno prádlo, umýt okna, nádobí, podlahy a vyluxovat. No, někdy to Louis opravdu neměl lehké, ale co měl říkat Harry, již v sedmém měsíci svého druhého těhotenství.
I přes všechny obavy doktorů a odborníků, kteří Harryho těhotenství zkoumali a hlídali, všechno doposud probíhalo v pořádku. Sice stále raději chodili na kontroly jednou za týden, aby měli jistotu, že ten malý je v pořádku. Nakonec se rozhodli, že si pohlaví jejich druhého miminka nechají jeho překvapení, až se narodí. A jak bylo známo, Louis si byl stoprocentně jistý, že se jedná o dalšího kluka, zatímco Harry nesouhlasil a vytahoval kartu jakožto maminky, která všechno ví, takže to bude určitě holčička. Tak jako tak, hlavně aby porod proběhl v pořádku, ten totiž bude snad ta nejkomplikovanější část, protože Harry se rozhodl, že chce rodit přirozeně. Přesněji podle jeho slov: "Prostě to mimino vytlačim, nic jinýho na tom není." Louis i doktoři mu to již několikrát rozmlouvali, ale on si stojí za svým.
No, jenže to by ho zase Louis nesměl dneska nachytat, jak znovu myje podlahu. Se sedmiměsíčním těhotenským břichem a Willim, hrající si s autíčky vedle něho.
"Lásko, nemůžeš tady jen tak klečet na té mokré, studené podlaze. Já chápu, že chceš být všechno perfektně naplánované a uklizené, než se to malé narodí, ale prosím tě Hazz, jsi v sedmém měsíci. Porod je ještě dva měsíce daleko, máš spousty času a navíc nechci, aby sis ublížil," domlouval mu Louis, již s jemnějším hlasem, aby ho Harry konečně poslechl. Ten se na něj ještě jednou podíval, ale nakonec hadr odhodil na podlahu, aby natáhl své ruce k Louisovi, který mu pomohl se zvednout.
"Daddy! Daddy!" Chvilku klidu narušil Will, když běžel směrem k Louisovi, se dvěma auty v rukou.
"Copa?" Sklonil se, aby si ho vzal do náruče.
"Může Mamma jít s námi do Dis- disnelendu?" Zamrkal řasami, a nasadil svůj prosící pohled. Louis se nejdříve zamračil, než si vzpomněl, že dneska si s Williamem naplánovali, že pojednou do Disneylandu. A to právě kvůli tomu, aby se tam malý vyřádil a Harry si doma pořádně odpočinul. Tedy až do teď, kdy malý za žádnou cenu nechtěl nikam bez maminky, neboli Harryho, kterého bolí nohy, když ujde jen pár kroků.
"Baby, to nepůjde. Víš maminka má speciální úkol, zůstat doma a hlídat tvého nového sourozence, kterého nosí v bříšku," povídal Louis, a malý Will vytřeštil oči. Už s ním o novém sourozenci mluvili, kdy se Will s naprostou vážnou tváří Harryho zeptal, jestli to mimčo snědl, takže proto ho má v břichu, kdy se Louis tomu smál ještě další dva dny.
"A nemůže jít mimčo s námi taky?" Zajímal se dál. I když se zprvu oba rodiče báli, jak bude Will reagovat, když se dozví, že sem přibyde nový člen rodiny, ten to nakonec vzal tak ukázkově, že naopak Harry brečel ještě další tři dny. Malý se na miminko neskutečně těšil a neustále vykládal, jak s ním bude hrát fotbal, jak ho naučí správně kopat do míče a tak dále. Byl samozřejmě na Louisově straně s tím, že to bude nový bráška. A proto jeho nejčastější otázka byla, kdy už z toho bříška vyleze, že si chce s ním hrát. A co Harryho naprosto hřálo u srdce, když mu malý mluvil do bříška s tím, kolik gólů dneska tátovi Louisovi dal do branky.
ČTEŠ
Always You (Larry Mpreg)
Fanfiction2020. Návrat celosvětově známé skupiny One Direction. Co když to ale nebude jediná novinka, která otřásne světem? Co když jedno z příjmení ze čtyř chlapců již není takové, jaké bývalo? "Čekali jsme až moc dlouho na tuto chvíli. Miluju tě, a chci uk...