o rok a pár měsíců později: 1. června 2023- současnost
"Mámi, tati!" Křičí Will ze svého pokojíčku, protože patrně potřebuje na záchod.
"Koho napadlo udělat si dítě," povzdychl si Louis, když tím pádem musel slézt dolů z polosvlečeného Harryho, aby mohl odejít za Willem. "Hmm, tak myslím že i tvůj," provokoval ho Harry, když vstával a rychle přes sebe přehodil první tričko, které mu přišlo pod ruku.
"No jo, ale to jsem si ještě myslel, že zůstane miminem napořád, a ne že to začne mluvit, nedej bože křičet v sedm hodin ráno. Já taky mám svoje potřeby, to nedokáže pochopit, když je natolik chytrej, aby poznal, že chce čůrat nebo kadit? Kvůli němu teď budem muset dávat sex na šestou, ty pičo na pátou ranní," blábolí dál Louis, načež se tomu Harry směje ještě do té doby, než vyzvedne Williho z postýlky, aby mu pomohl do koupelny.
"A šup do postýlky," Harry opatrně položí Willa do jejich manželské postele poté, co úspěšně absolvují cestu na záchod. Louis sice do té doby ležel s hlavou zabořenou do polštáře, ale když do něj začne malý šťouchat, aby se probudil, začne ho lechtat, až piští a směje se na celé kolo.
"Louisi, no tak," kárá ho Harry, " teď jsme byli na záchodě. Nemusí se zase počůrat," načež Louis opravdu přestane malého lechtat, ale i ten se pořád usmívá a dále ho provokuje.
"Mám hlad mami," zakňourá najednou Will, a vyhrabe se z peřin. "Tak to aby jsme šli udělat nějakou tu snídani co zlato?" Vstane z postele Harry, aby sešel s malým do kuchyně. Jenže než stačí cokoli udělat, William rychle vyskočí z postele a začne nadšeně skákat, "Joo mami, snídani!"
"Tak pojď," vezme si ho do náručí a nese do kuchyně, kde jak jemu, tak i sobě a Louisovi připraví lívance. A jelikož Will opravdu zbožňuje marmeládu, je za chvíli po celém stole a jeho obličeji.
"Ach jo," pokroutí hlavou Harry, avšak i tak se na malého usměje, protože i když občas dokáže udělat opravdu velký nepořádek, pořád je to jeho malý roztomilý Will, který se neustále tváří jako neviňátko.
"Vezmi ho prosímtě, ať si vyčistí zuby," řekne Louimu, který už se taky zvedá od stolu, aby ho mohl poklidit.
"Zuby neee," ihned protestuje ale jakmile mu po tom Louis slíbí fotbal, rozběhne se do koupelny. Harry se musí sám pro sebe usmát. William byl naprostou kopií Louise. Pokud to do teď vypadalo, že bude mít pouze jeho oči, spletli jste se. V obličeji měl úplně stejné rysy jako Lou a stejný kukuč na tváři, když něco malého vyvedl. Miloval být středem pozornosti a venku na ulici každému říkal hlasité "Ahoj" nebo "Dobhý den," protože R mu ještě dělalo problém vyslovit. Jinak ale povídal s kýmkoli o všem a hlasitě se smál. Tohle malé dítě se nedalo nemilovat. Fanoušci byli malým Tomlinsonem tak unešení a rozplývali se nad každým videem, nebo když se o něm někdo z kluků zmínil. Byl prostě jako by se Louis srazil v pračce.
"Mama?" Ozval se hlásek za Harryho zády, když umýval nádobí. "Můžu jít hrát s tatou Louim fotbal?" Udělal psí oči Willi, když se Harry otočil ještě stále s utěrkou v ruce.
"Samozřejmě zlatíčko, jen buď opatrný ano? Nechceme žádná bebí," pohladil ho po hlavičce, ale to už byl malý ihned pryč, v rukou menší fotbalový míč, který dostal k letošním narozeninám.
Harry se nejdříve díval z okna, jak Louis učí Williama, jak do míče správně kopnout, což mu vytvořilo nemalý úsměv na tváři, než musel dnes už podruhé rychle odběhnout do koupelny se vyzvracet. Posledních pár dní ho maličko zlobilo břicho, ale říkal si, že to nic není, možná nějaká malá střevní chřipka nebo tak něco. Jenže když dneska zvracel již podruhé a ráno mu bylo opravdu špatně, tak bude opravdu nespíš nemocný. Harry je na nemoci celkem náchylný a kdeco něco chytne. I ve skupině vždy býval jako ten nejčastěji nemocný, i když se mu to nelíbilo, protože pak musel vynechávat nějaká sóla na koncertech, měl to takhle už od malička. Takže možná byl i tak trochu rád, že jim William zkazil ráno, protože netušil, zda by to zvládl. Jasně, taky ho to mrzelo, jako Louise, ale vážně se nechtěl po tom, nebo rovnou při tom pozvracet. Což se mu povedlo teď.
ČTEŠ
Always You (Larry Mpreg)
Fanfiction2020. Návrat celosvětově známé skupiny One Direction. Co když to ale nebude jediná novinka, která otřásne světem? Co když jedno z příjmení ze čtyř chlapců již není takové, jaké bývalo? "Čekali jsme až moc dlouho na tuto chvíli. Miluju tě, a chci uk...