1. listopad 2020 - současnost
Kudrnatý brunetek se doplahočí až do kuchyně, stále ještě rozespale si protírajíc oči. Zívne a maličko přihmouří oči, když ho na chvíli oslepí sluneční světlo vycházející z okna. Jeho outfit se skládá pouze s velkého bílého vytahaného trička na spaní. I přes to, že zakrývá vše, pomalu zvětšující se bříško zakrýt už nedokáže. I přes fakt, že Harry měl daleko menší těhotenské bříško než většina žen v jeho měsíci, bylo již krásně vidět pod bílým tričkem a už nebylo pochyb o jeho těhotenství.
Ještě než si jeho oči zcela přivykly prudkému světlu, málem zakopl o Clifforda, který se rozhodl se uvelebit přímo ve vchodu do kuchyně. Ale to už k němu přiběhne i Bruce, aby se mu dostalo pozornosti od páníčka. Přestože Harryho poslední dobou zlobí záda, se sehne, aby mohl oba podrbat. To očividně ani jednomu z nich nestačí, ale Harry se tomu jen potichoučku zasměje jeho ranním chraplákem.
"Dobré ráno zlato" konečně si kudrnáčovy přítomnosti všimne i brunet snažící se správně míchat vajíčka na plotně. I přes všechnu svou hrdost a nechuť k vaření se skutečně naučil toto jedno jídlo, a teď ho dělal snad každý druhý den. Kudrnatý mu pozdrav oplatí malým polibkem, který mu vtiskne do místečka mezi ramenem a krkem, čemuž se Louis usměje.
"Aww zlato" otočí se Harry na Clifforda, který se snaží získat si taky trochu pozornosti.
"Neměl by ses takhle shýbat miláčku. Víš, že tě pak potom bolí záda" zamračil se Louis, při pohledu na Harryho, který v podstatě klečel na podlaze.
"Jenom podrbu tohleto zlatíčko, viď? No jo.." a dal mu pusinku na čumáček. "Hodný kluk, no jasně" pokračoval, když se připojil i Bruce.
"Stejně mi nejde do hlavy, jak to, že už tolik na tebe neskáče" pomyslí si Louis, když pokládá dva talíře na stůl. Harry jen pokrčí rameny a s malou pomocí Louiho se opatrně zvedne.
"Můžeme jít na procházku, Lou?" zeptal se během snídaně svým roztomilým hláskem.
"Samozřejmě zlato, ale nejdřív se hezky najez..a pořádně se oblíkni!" zakřičel ještě, když Harry do sebe rychle vyklopil všechnu snídani a běžel po schodech do ložnice. Ani ne za pár minut už byl zase dole a snažil se Bruce vzít na vodítko. Louis jen malinko pokroutil hlavou, ale hned mu běžel pomoci. Sám pak vzal Cliffa, než zamkl dům a s Harrym v patách se vydali do ulic.
Jen pár bloků od nich, byl krásný park, kde je mohli pustit na volno a sami si užívat čerstvého vzduchu. Takhle v neděli ráno tu skoro nikdo nebyl, jen pár běžců.
Šli společně za ruku, přičemž si Louis pohrával si Harryho zlatavými prsteny na rukou, vdechovali čerstvý vzduch podzimu a obdivovali krásu zbarveného listí. Malý vánek rozházel Harrymu kudrlinky, ale přesto vypadal ještě roztomileji.
24. února 2013 - minulost
"Aaaaa! LouLou!!!" Pištěl Harry přes celý barák, a rychle proběhl kuchyní do obýváku, kde se rychle schoval za Louise, aby na něj útočící Zayn nemohl. Ten se za ním rychle přiřítil, ale když ho spatřil schovávat se za Louisem, rozhodil rukama, "To není fér." Louis se tomu zasmál, ale nechával Harryho, aby se stále žmoulal jeho tričko a byl pro něj jeho ochranným štítem. Kdykoli Harry dělal nějaké blbosti, a kluci si z něj dělali srandu tím, že ho začali honit po celém domě, jako nyní Zayn, stačilo zaběhnout k Louimu za jeho záda, protože tam se nikdo neodvážil. Louis by nikdy nikoho nenechal na Harryho ani sáhnout, pokuď to on sám nechtěl. Kluci pak měli po zábavě, protože Louis si svého Harryho dobře chránil.
ČTEŠ
Always You (Larry Mpreg)
Fanfiction2020. Návrat celosvětově známé skupiny One Direction. Co když to ale nebude jediná novinka, která otřásne světem? Co když jedno z příjmení ze čtyř chlapců již není takové, jaké bývalo? "Čekali jsme až moc dlouho na tuto chvíli. Miluju tě, a chci uk...