"sevgilim, uyudun mu?" san mırıldanarak bana döndüğünde gözünün bir tanesini açmıştı. "ne oldu wooyoung? gece gece ne istiyorsun yine, uyusana of." sinirle san'ı kenara itip lavaboya koştum. ya akşam yediğimiz yemek midemi bozmuştu ya da hasta oluyordum. çok güzel, bir bu eksikti şu an.
yüzümü yıkayıp lavabodan çıkınca san kapıda endişeli bir şekilde bekliyordu. onu umursamadan yatağa oturdum. yatağın önünde eğildi ve diz çöküp karnımı ovalamaya başladı. "özür dilerim bebeğim. uykulu olunca ne dediğimi bilmiyorum, biliyorsun bunu."
biliyordum ve buna sinir oluyordum. ağzına ne gelirse söylüyordu. önemli olmadığını söyleyerek yatağın içine girdim. san da yanıma uzanmış karnıma masaj yapmaya devam ediyordu. "hasta mı olacaksın yoksa?"
cevap vermediğimde kafamı göğsüne yatırıp, hem karnımı hem de saçımı okşamaya başladı. gülümseyerek burnumu boynundaki çillere sürttüm. "seni çok seviyorum, hayatım. beni her halimle seven ve katlanabilen tek insan sensin. sakın sen de benden gitme." gözlerim dolduğunda ikimiz de hasta olacağımın farkındaydık. ne zaman hasta olsam duygusallaşırdım.
saçlarıma karışan dudakları yavaşça yüzüme indiğinde onu durdurmam gerektiğini biliyordum fakat buna ne gücüm ne de isteğim vardı. öpücükleri dudaklarıma doğru inerken sabırsızdım. "öpecek misin artık yoksa yüzüne mi hapşurayım?" kahkaha attığında kaşlarımı çattım.
"seni çok seviyorum sevgilim. hatta o kadar çok ki beni sayamayacağım kadar çok reddetmene rağmen senden vazgeçemedim." daha fazla dayanamayıp dudaklarımızı birleştirdim. "sadece öp beni. öp ki bütün kötü anılarımızı unutalım."
daha fazla uzatmak sıkardı diye düşündüm ve final yaptıım. kısa olsa da en azından mutlu oldulaaar🙆🏼♀️
bu bölüme kadar okuyan birileri var ise teşekkür ederim💖en çok da tae_bey bebeğime teşekkür ederim en başından beri bana hep destek oldu. iyi ki varsın 😽💖
ve medya woosan with✨woosan✨
*ağlamak*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fuck off ¬woosan¬
Short Storywooshi: siktir git choi san iwishiwereheather: ben de seni seviyorum jung wooyoung hatta sana aşığım