Sötét Világosság - A felfedés
Történetünk Kelet-európában kezdődik, tudom kicsit messze attól ahonnan éppen menni is fogok de most elmesélem ennek a történetnek az elejét, legalábbis amíg ismerni fogsz...Heves Izabellának hívnak de igazából Nanának szólítanak Nos igen, csak egy átlagos városban élek de sajnos a lehetőségek miatt az Egyesült Államokba fogunk költözni aminek oka csak az, hogy apám lehetőséget kapott ott, így az elbúcsúzás az itteni barátaimtól kicsit nehéz, főleg így 16 éves Lányként amikor kezdődne az életem új fejezete, csak most másképp fog...még fel se fedeztem magam...De szerintem engedjük ezt is el, vár egy nagyobb út. Elmentem az utolsó búcsú bulimra. Utoljára találkoztam olyanokkal akik az anyanyelvemen beszélnek. Ha azt gondolnád nem nehéz elkeserítelek, borzasztó...Eljött a nagy nap, mikor mindenkitől elbúcsúztam...Irány egy új élet, vagy inkább világ. Nem mondom azt, hogy nemvolt hosszú az út 2 átszállással is. Aztán megérkeztünk Atlantába, igen tudom lehet arra vártál, hogy Los Angelest mondjak vagy Chicago-t, de nem. Egy kisvárosba költözünk Atlanta mellé. Mikor a házunkat megláttam konkrétan elborzattam, apám tudós és vegyész, semmi érzéke sincs ehhez.
-Anya? -Igen? -Apának semmi érzéke sincs a házakhoz...☹ -Tudom Lányom, de majd olyanná tesszük ami tetszeni fog.
Valahogy éreztem, hogy nem fogjuk. De mégis csak, ez mintha nem is egy érzés lett volna hanem inkább...Ehh hagyjuk nemértem. -Mégis mik ezek a könyvek? Aha, tehát nekem holnap már az iskolában kéne legyek, dejóó...Igazából itt vagyunk kb. 6 órája de nekem már elküldték a könyveket előre. Eljött az este de nemigazán éreztem magam jól. Majd jött egy értesítés a telefonon, valaki írt nekem, egy srác, hogy bevennének az osztálycsoportba. Kérdezheted miért nem vettek be még? Amerikában nem szokták a messengert nagyon használni, mint otthon. Tudom, engem is meglepett. A Bátyám benézett a szobámba de valahogy megint megfogott egy érzés és ő szó nélkül kiment. ... ... ...Jóéjt...Vagy inkább már Jóreggelt. Kezdődhet a nap, egy nagy nap. Mehetek a Suliba. Megkérdeztem a Bátyám Apánk hova ment, de a válasz csak annyi volt, hogy -munkába- amiről nem is szólt. Az utca elég korrekt volt, de kellett nekem a Google Maps, mert másképp nem tudtam odajutni a sulihoz még ha közel lakunk is. Bevallom nagyon jó az angolom, tehát valszeg ez nemfog gondot okozni. Odaértem az iskolához és egy nagyon rossz érzés vett körbe engem, megtudnám magyarázni de szerintem úgyse értenéd. És itt kezdődik az a rész amikor már nem kell magamba fordulva beszéljek arról mitörténik. Itt kezdődik minden!
-Ursella - Aztaa szia, te vagy az új diák biztos, meséltek rólad. Gyere az osztályterembe kérlek.
-Daniel és Laura - Ő az új lány? Szerezzünk már még barátokat tesóm...-Daniel- ADOOM
Laura odament az új lányhoz megkérdezni honnan jött de nembírta befejezni mivel bejött a drága tanár. Aki elkezdte tartani az ofő órát és bemutatta az új lányt aki ugyebár külföldről jött. -Tanár Úr- Sziasztok ő itt Nana az új diák aki Bulgáriából jött hozzátok. -Nana- Magyarországról de mindegy is. -Tanár Úr- Bocsánat, tehát onnan, és hozzátok fog járni egy osztályba, légyszíves fogadjátok őt be hozzátok és remélem az évfolyamba is lesznek barátai :-). Eltelt az óra, valójában egy pár óra, de egy óra benne maradt az új lányba, amikor a tanárnak megakadt a szava, ugyanazt érezte a lány, amit már 2x is érzett. A tanár felkiáltott, hogy - HAGYJON MI EZ?- Meglepődve ült az osztály mitörtént. A lánynak pedig elmúlt az érzése. Majd jött egy hosszabb szünet így kimentünk az udvarra, ja fura egy amerikai iskolának van az is. Urs egy sráct nézett aki kicsit ideges volt és beleütött a falba egyet ami elég durván berepedt, lehet bele szeretett? Kitudja. Urs oda is futott Nanához, és megmondta neki nagyon színpatikus, és hogy majd találkozzanak suli után. Laura pedig a menő lányokat nézte, Petra és Bella volt a társaságban akik beszélgettek, de ő aztán oda ment Annehoz, hogy beszéljen vele pár szót aki egy kisebb társaság mellett ült. Daniel pedig oda ment az említett sráchoz, ők is barátok voltak, igen. Mikor vége lett az óráknak Urs mondta Nanának, hogy menjenek el egy popba inni italt. El mentek, és útközbe elhatározták, hogy ők most legjobb barátok lesznek. Legalábbis ameddig élni fognak...
Daniel, Laura és Oliver bent ültek a Popba, csak a szokásos italt itták, eléggé titokzatos dolgokról beszélve. Urs és Nana leültek a mellettük lévő asztalhoz. De Laura szólt nekik
-Nem szeretnétek ide ülni? Urs veled is nem nagyon beszéltünk meg megismernénk az új lányt.
-Urs- Ohh, rendben!
Nana talán hazudott azzal, hogy azt mondta mikor belép az iskolába akkor kezdődik el minden, valójában most fog elkezdődni. Délutánig ott ültek a Popba és csak beszélgettek, Laura és Daniel elmentek arrébb négyszemközt beszélni. Egy elég titokzatos dologról amit lehet nem kéne nyilvánosság elé hozniuk, de Oliver és Urs már sejtették miről lenne is szó. Vissza mentek és beszélgettek még, majd azt mondták Nanának jöjjön el velük sétálni. Nagyon megijedt nehogy valami rosszat akarjanak neki a többiek, de végül beleegyezett. Így elmentek az erdőbe, ott találták biztonságosaknak azt amit szerettek volna mutatni. Mikor odaértek egy adott helyre, ott volt Anne is. Urs elővett egy papírt amire rávoltak írva szövegek, és csak annyit mondott Nanának
-Figyelj, szerintem benned van valami ami miatt neked erről tudnod kell, furán hangozhat de mi akik itt vagyunk van egyfajta képességünk, amit nehéz lenne leírni és tudom kicsit szürreális-
Nana nagyon megijedt, azt gondolta valami szektások közé került.
-Laura- Nana, nyugodj meg, még mi se értjük pontosan ezt az egészet és kutakodunk erről.
-Nana- Mégis mi ez az egész?
Anne belenyúlt a vezetékes kapcsolóba és leállt a világítás a nem messze lévő turista úton.
-Daniel- Nos igen, valami ilyesmiről van szó, de kérlek erről nem beszélhetsz senkinek, lehet elvinnének minket, vagy bezárnának.
Nana valahogy nem lepődött meg igazán viszont sokként érte egy két dolog, mintha ő is tapasztalt volna hasonlókat már de más formában. Megkérdezte Ursulát mit is tud ő pontosan. Urs elmagyarázta, hogy ő se tudja igazán még kezelni és nem is nagyon ismeri még, de próbálta hasonlítani dolgokhoz.
-Urs- Megtudom téveszteni az elmét és olyan dolgokat mutatni amit csak te láthatsz, még számomra is furcsa.-
Valakinek képessége eléggé szürreális, egyikünk tudja irányítani a szelet ami kidönthet fákat, másikunk pedig megtud találni embereket nyugalmi állapotában és valamilyen módon telekinetikus képességekkel bír amiket nemfedett még fel teljesen, emellett ha Daniel hozzáér ebbe a nyugalmi állapotba Laurához, akkor tud emlékeken át utazni, megtudni dolgokat.
-Anne- Hozzátenném Oliver megtudja remegtetni a földet körülötte de lehet ezt ne próbáljuk itt ki, úgyis kivagyok tőle néha.
-Urs- Nana tényleg ne beszélj erről senkinek, ez egy elég privált dolog és féltjük egymást, nemértjük még miért kaptuk ezeket.
-Nana- Énis éreztem már hasonlókat, de nemtudom megmagyarázni, talán olyan mintha én körülöttem irányítani tudnák embereket érzésekkel, de ez is egy feltevés.
Ezekután mind együtt mentek haza, titokban és úgy, hogy erről senki se tudjon. Másnap szombat volt. Nana megkérdte édesanyját, hogy Urs had aludjon náluk. Dél elött Oliver és Daniel elmentek a könyvtárba hátha találnak infókat arról ami velük történik. Már nagyon rég keresnek információkat, miért is történt ez velük. Laura és Anne pedig elmentek vásárolni ruhát, szürreálisan belegondolva, hogy ő nekik van egy másik énjük, a képességeikkel. Nana nagy unatkozásai után, Urs megjelent végre és egész este beszélgettek, megpróbált mindent elmagyarázni arról ami történt, társasoztak, telefonoztak stb. Bejött Nana anyukája, hogy már feküdjenek le aludni és újra elkapta ez az érzés Nanát, majd az anyja egyszerűen csak előre nézett és elment. A pillanatok közbe teljesen le volt fagyva, mintha teljesen ki lett volna hűlve. Urs meggyőzte az elméjét a barátnőjének, oda képzelt neki egy pillangót. Nana ezután mint aki az életbe tért volna vissza és meglátta a több színben pompázó pillangót. Világossá vált, hogy az állat nem igazi. A házban pedig egy pár másodperces áram kimaradás történt. De ami ezek elött történt, még mindig kérdéseket hagy maga után.
Mi lehet ebbe a kis városban még? Miért van pár 16-17 évesnek természetfeletti képessége. Eléggé titokzatos és megválaszolatlan dolgokkal teli, olyan mintha nagyon sötét lenne de még is világos város...
YOU ARE READING
Sötét Világosság - 1. Fejezet (Canceled)
General Fiction•Sziasztok, sajnos ezt a történetet nem folytattam és nem is tervezem már többé, az oka, hogy nem aktuálisak a karakterek már benne és nagyon irreális számomra. Így azt terveztem, hogy más történetet írok amely ezek karakterek személyiségeit örökíti...