Ezt eredetileg Tumblr -ön találtam, angolul (a kérdéseket), csak gondoltam csinálok egy saját, magyar verziót is.
Angus McFife : Melyik a kedvenc Gloryhammer számod?
Hmm... Jó kérdés, elég sok számukat szeretem, de ha már egyet kell mondani akkor legyen a Magic Dragon című szám, a Tales From The Kingdom Of Fife című albumról.
GloryHammer - Magic Dragon
A második, a Space 1992: Rise of The Chaos Wizards albumról pedig a Legend of the Astral Hammer című szám a kedvencem.
GloryHammer - Legend of the Astral Hammer
Angus McFife XIII (Angus McFife a tizenharmadik) : Ki a kedvenc karaktered/zenekari tagod a Gloryhammer zenekarból?Angus McFife, még az első. Ő a Tales From The Kingdom Of Fife című albumon szerepel.
Mert a második és a harmad albumon (Space 1992: Rise Of The Chaos Wizards, Legends From Beyond The Galactic Terrorvortex) már nem ő szerepel, hanem az utódja, Angus McFife XIII.De Angus McFife XIII -t is kedvelem a második albumról.
Itt van:
The Hollywood Hootsman: Milyen fajta filmeket szeretsz?Hát... A Bud Spencer/Terence Hill filmeket nagyon szeretem.
Szinte mindig odaülök a tévé elé, ha az megy valamelyik csatornán.
Animációs filmek közül pedig a Wolfwalkers, és az Így Neveld A Sárkányodat (utóbbiból az első és a második rész) viszi nálam a pálmát, szerintem nagyon jó filmek.De még nagyon szeretem az ismeretterjesztő filmeket, növényekről, állatokról.
Szeretem még az akciófilmeket is.
És a Powerwolf dokumentumfilmet is nagyon szeretem, habár sajnos nincs hozzá angol felirat, mivel a zenekar tagjai németül beszélnek. (Kivéve Matthew Greywolf-ot, a zenekar egyik gitárosát, aki német származású, de angolul beszélt végig)
Csak orosz felirat van hozzá cirill betűkkel, azokkal meg nem tudok mit kezdeni. (Habár szerintem tökre érdekes az orosz nyelv)
Még sorozatok közül is tudok mondani, ami bejön, például a magyar sorozatok közül A Mi Kis Falunk a kedvencem, mindig nézem ha az megy a TV-ben, meg még a Munkaügyek című sorozatot is szoktam nézni.
Külföldiek közül pedig a Második Esély (Tierra de Pasiones), egy 2006-os amerikai-mexikói-kolumbiai televíziós filmsorozat.
Ser Proletius : Melyik a kedvenc Gloryhammer albumod?
A zenekar legelső albuma a kedvencem, ami Tales From The Kingdom Of Fife névre hallgat.
2013. március 29-én jelent meg Európában.
És még nagyon tetszik a második album is, aminek a neve Space 1992: Rise of the Chaos Wizards. Ez a másik album pedig 2015 szeptember 25-én jelent meg.Ralathor : inkább lenne varázserőd, vagy inkább puszta kézzel harcolnál?
Én inkább a varázserőt választanám, mivel szerintem sokkal több mindenre képes lennék, mintha nem lenne, és csak a puszta kezeimmel kellene harcolni.
Zargothrax : Van népszerűtlen véleményed a Gloryhammerrel kapcsolatban?
Nincs.
Iona MacDougall : Válassz egy Gloryhammer karaktert/ zenekari tagot akit megcsókolnál (lehet egy sima eszkimó puszi is, ahol csak az orrotokat érintitek egymáséhoz), összeházadosnál vele, vagy megölnéd.
Ralathor-t megcsókolnám, Angus McFife -al (vagy Angus McFife XIII -al) összeházasodnék és megölném Zargothrax-ot.
Knights of Crail : Mondj egy metal zenekart, amit szeretsz, vagy egy nem metal zenekart, vagy előadót amit szeretsz.
Powerwolf (német power/heavy metal zenekar)
The Hammer Of Glory : Ha lenne valamilyen természetfeletti erőd, mi lenne az?
Talán olyan, amivel a hanghullámokat energiává tudom alakítani, amit ezután szinte bármire felhasználhatok. A repüléstől kezdve a telekinézisig.
Vagy mondjuk az is jó lenne, ha tudnék térben és időben utazni.
Lehetnék akár alakváltó is.
Még nagyon sok választási lehetőség van.
De itt egy pár, ami tetszik.Amulet of Justice : Ha egy Gloryhammer karakter lehetnél, milyen lennél?
Na, ez egy jó kérdés.
Ha lenne Angus McFife -nak egy húga, vagy nővére szerintem Ő lennék.
Vagy lehetnék egy olyan személy is, aki mondjuk a mágikus lényekkel foglalkozik. A sárkányokkal, unikornisokkal, meg így ilyenek.Magic Dragon: Milyen mágikus lényt szeretnél, mint háziállat?
Egy sárkányt, és egy nagy farkast.