Random Sztori 13.(farkas)

12 0 0
                                    

Voltam Mamánál, és jött Margó, meg az egyik unokája Annabella. Van még két kicsi, Miri és Jázmin, ők ikrek.
Nekem Annabella a kedvencem. Olyan kis aranyos, meg kedves. 😊😊♥️
És jöttek hozzánk, Mamához kutyát, a Macit megnézni,meg elmentünk ebéd után sétálni velük, meg Macival. Kimentünk a régi lovas pályára, mi csak úgy hívjuk, hogy gödör, mert az út mellett van, mélyen, tényleg egy gödör.
De nagyon jó hely. Meg mellette van még egy erdős rész, még oda szoktunk menni a kutyával.
Megnézte Annabella a kutyát, egy kicsit félt is tőle, mert Ő a kisebb, ölbe kutyákhoz van szokva, mert a bérházban olyanok vannak feléjük.
És mondtam neki, hogy nem bánt a Maci, még mindig húzódott tőle.
Sétánál is amikor pórázon volt a kutya, ha már közelebb ment hozzá, már húzódott. 😂
Pedig hatszor biztos elmondtuk neki, hogy nem bánt, nem harap.
És ebéd után megkérdeztem, hogy mi a kedvenc állata.
-unikornis. - mondta.
-nekem a farkas. - mondtam, mit sem sejtve.
-a farkas?? Ami megesz téged??
-igen. - mondtam meglepődve, a reakciójára nem számítva.
-Hát az ette meg Piroskát is! - mondta Annabella.
😂🤣
Hát, a gyerek elméje még ilyen. A meséből tanul.
De majd idővel biztos meg érti majd, hogy a farkasok nem rossz állatok, és nem esznek embereket, csak ha nagyon nagy tél van, vagy éhesek, és nincs más.

Amúgy ezen el is gondolkodtam a múltkor.
Miért kell egyes állatokat rossznak beállítani a mesékben? Oké, hogy kell valami ami a rosszat/gonoszt megtestesíti, de...
Majdnem mindig a farkas az. Szegényeket miért kell mindig rossz színben feltüntetni?
Egyáltalán nem gonosz állatok. Hanem fenséges, és tiszteletre méltó állatok.
Nekem a farkas mindig is a tiszteletet, az összetartást jelképezte.

Mindenesetre ezen jót nevettünk utána Mamával.
😂

Mémek, vicces képek, randomságok Donde viven las historias. Descúbrelo ahora