Betie cu peripetii

1.1K 19 3
                                    

Buna !!Eu sunt Rebeka,am 17 ani si merg la unul din liceele din NY.Iubire??cel mai naspa sentiment.FOSTUL m-a inselat cu una din curvele liceului si de doua zile stau si imi plang de mila....Ma rog atat despre mine sa trecem la actiune!!

-C-ce v-vrei Jessica?! spun eu plangand.

-Iar plangi rebeka??nu merita dobitocul ala lacrimile tale .

-M-a inselat !!Vrei sa fiu fresh?!

-Ma rog ..am o idee !!Hai sa iesim in club diseara sa ne mai destindem si noi si poate vezi si tu pe cineva.

-Nu v-vreau!!!

-Te rog!!Promit ca nu ma imbat!!

-Offf...ok ne v-vedem pe la 21:40

-Nu mai plange .Nu ii arata ca te doare.

-Nu promit nimic..

-Off...ne vedem.Ceau !!

-Bye!!!

Ma ridic din pat si trec prin muntele de servetele care ocupa mai bine de juma' de camera si intru in baie.Dau drumul la apa si tresar usor cand simt caldura sa.Dupa 20 de minute ies din dus si merg in dressing de unde am ales o pereche de pantaloni taiati o camasa putin cam transparenta si o vesta de blana si o pereche de botine negre .Parul meu l-am lasat liber pe spate .M-am uitat la ceas si am vazut ca am terminat la fix .

Jessica a venit impreuna cu iubitul ei Max.Mersi Jess ca mi-ai amintit.Ajunsi in club mirosul de tutun imi invadeaza narile .Ne-am dus la bar de unde Jess mi-a luat un pahar de vodka. A fost atat de buna incat am mai baut vreo 7 .Caii plutesc??? O_O

*****A doua zi *****

Razele soarelui imi gadila fata...ceva obisnuit dar bratul musculos de unde a aparut ??Aoleuuu!!!!Ce am facut azi noapte ?! Ma intorc si zaresc un chip .......de inger!!!Mammmaaaa!!!Ce bun este!!!!Dar stai putin...asta a fost prima mea "noapte " si nu imi amintesc nik'!!!!!Ce sa fac?! Mi-am strans hainele m-am imbracat rapid si am huschit-o!!!Pare imatur dar nu am de gand sa astept sa ma de a un infemeiat afara ...
Acesta este primul capitol din "Inger pe pamant ...demon in pat" .Poate o sa credeti ca are aceasi idee de aventura dar actiune incepe din capitolul urmator

Inger pe pamant..demon in pat.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum