BÖLÜM 26

208 19 20
                                    

Rose: lütfen!!! Bunu hiç birinin öğrenmemesi gerek.

Doktor: ama sizin hastalığınız daha da kötüleşiyor.

Rose: biliyorum. Ama artık yaşamanın manası kalmadı. Kızıma babası bakacak.

Doktor: ama kızınız babasına sizi sorduğu zaman...???

Rose: çok ama çok uzaklara gittiğimi. Kısacası onları terk ettiğimi söyleyecek.

Doktor: ama bu nasıl olacak?!.

Rose: onları terketmiş numarası yapacağım. Hem böylesi daha iyi olacak.

Doktor: bakın!! Hastalığınızın hala iyileşme ihtimali var. Bu durumda böyle yapmanız bana hiç doğru gelmiyor.

Rose: ama bence doğru.

Doktor: lütfen kızınızı düşünün.

Rose: zaten kızımı düşünüp bu kararı verdim.

Doktor: ama...

Rose: lütfen artık bu konuyu kapatalım.

Doktor: tamam 😔

Rose: Lingling iyi mi?!?! Bir şeyi yok değil mi?

Doktor: iyi!! Merak etmeyin.

Rose: çok şükür.

Doktor: sizin son zamanlar ağrılarınız falan...??

Rose: evet biraz var. Ve bu gün bayılmam hastalığımın ilerlediğini mi gösteriyor?!?!

Doktor: evet. Maalesef 😔

Rose: çok şükür.

Doktor: böyle düşünmeniz doğru değil. Çok büyük hata yapıyorsunuz.

Rose: hayır. Bu arada lingling'in hafızası bu gün ya da yarın gelir. Değil mi???

Doktor: evet gelecek. Merak etmeyin. Ama neden öyle söylememi istediniz?!

Rose: Hawk'ın Travis'den çok korktuğunu biliyorum. Biraz korku hissini tatmasini istedim.

Doktor: tamam.

???: Demek Rose hanım hastaymış. Bu iyi işte. 😏😈 Ve lingling'in hafızası yerine gelmemeli. Bunun için bir şeyler yapmam gerek.

Devam edicek...

Umutsuz Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin