BÖLÜM 31

200 17 10
                                    

Ambrosia: bırakın dedim size ya. Bırakın!!!

Ambrosia'yı götürürler...

Lingling: hemen Rose'un yanına gidelim.

Hawk: tamam hadi çabuk olun.

Travis: tamam.

Lingling, Hawk ve Travis aceleyle Rose'un yanına giderler ve Rose'un odasına aceleyle girerler.

Rose: 😲😲😲 Lingling??

Travis & Hawk: Rose!!! 😠😠

Rose: ne?! Ne oldu??? Hem neden kızıyorsunuz ki??? Odama bu şekilde giren sizsiniz. Ben değilim. Yani kızması gereken kişi de benim olmam gerek. Öyle değil mi???

Lingling: hayır.

Rose: anlamadım???

Travis: anlatayım. Hasta olduğunu neden bizden sakladın???

Rose: siz bunu nereden öğrendiniz???

Hawk: nereden öğrendiysek öğrendik. Cevap ver.

Rose: Offff senin yüzünden.

Hawk: ne...!? 😮😮

Rose: Lingling ve Travis, size gelince lingling'a hasta olduğunu söyleyen doktor akıl hastası falan değildi. Doktor raporları karıştırmış. Sen gayet sağlıklısın.

Travis & Lingling: 😮😮😮

Rose: öyle bakmayın bana. Hawk, sen de çık odadan. Ha bu arada sana Ambrosia'yla mutluluklar dilerim. Senin onu bana savunmandan bıktım usandım. Şimdi git ve ne yaparsan yap.

Hawk: özür dilerim Rose, özür dilerim. Gerçekten çok özür dilerim. Ambrosia'nın gerçek yüzünü gördüm. Ne olursun beni affet 😢😢

Rose: solan gülden de özür dile bakalım eski haline gelecek mi???

Hawk: 😔😔

Rose: senin yüzünü dahi görmek istemiyorum HAWK SNOWWHİTE. Benden uzak dur. Kızını dilediğin zaman göreceksin bir zamana kadar sabret yeter.

Hawk: hayır, sen yaşayacaksın.  Senin ölmene asla izin vermem Rose, vermem.

Devam edicek...

Umutsuz Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin