Sabah olmuştu. Saat dahaca 9 du ve ders 10 da başlıyordu. Geri yattım ve rüyamda Edward'ın bana seslendiğini gördüm bir anda uyandım. Edward beni uyandırmaya çalışıyordu.
"Sonunda uyanabildin"
"Ne oldu?"
"Geç kalıyoruz ders var"
Saate baktığımda 11'e 5 dakika vardı. Benim için sorun değildi hazırlanmam bu zamana kadar en fazla 2 dakika sürmüştü.
Edward'a "Sen hazırlan" diyip, kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim. 1 dakika geçmeden giyinmiştim ve hazırdım. Banyodan çıktım, Edward zaten hazırdı. Benim erken çıktığımı görünce şaşırdı.
"Oha cidden mi?"
"Ne oldu"
"Çok çabuk hazırlandın"
"Diğer kızlar gibi 2 saat oyalanmam" diyip odadan çıktım. Edward da arkamdan geliyordu.
"Dersimiz Mistik yaratıklar 2. katta"
"Tamam"
İkinci kata inip sınıfa girdik, Hoca daha gelmemişti. Olivia ile Mark erkenden gelmiş ayrı sıralara oturmuşlardı. Olivia yanını işaret etti ve yanına geçip oturdum. Edward da Mark'ın yanına oturdu. 5 dakika sonra hoca geldi ve ders başladı.
...
4 ders bitmişti, herkes sınıftan dağıldı. Bizde sınıftan çıkıp yemekhaneye gidip yemeklerimizi aldık.
Olivia "Nereye gidelim?" diye bir soru yöneltti.
Mark biraz düşündü ve "Çatı katına gidelim mi?" dedi
Edward da onaylarcasına kafasını salladı.
"Araminta senin içinde uyarmı?"
"Benim için fark etmez" dedim.
Çatı katına çıktık ve yemeklerimizi yedik.
"Gece de burda buluşalım mı?"
Normal de gece odalardan çıkmak yasaktır. "Ama yasak değil mi?"
"Sorun olmaz."
"Tamam buluşalım."
Yemekleri yedikten sonra aşağı odalarımıza indik. Kendimi yatağa attım ve çok geçmeden uyudum.
...
gece 01.00
Uyandığımda gece saat 1 di. Edward'ı uyandırmaya çalıştım. Kafasını kaldırıp"Ne oldu?" dedi.
"Çatı katına gidicektik hani"
"A evet doğru."
Yataktan kalktı ve kapıya yöneldi.
"Olivia ve Mark'ı da uyandıralım."Kafamı onaylarcasına salladım. Ve Olivia ile Mark ın odasına girdik, ikisi beraber sarılarak uyuyorlardı. Ben Olivia yı Edward ise Mark ı uyandırmaya çalışıyordu. Çok geçmeden uyandılar.
"Ne oldu gecenin bir yarısında"
"Çatı katına gitmiyormuyuz?"
İkiside yataktan doğruldu.
"Tamamen unutmuşuz."
"Sorun değil, hadi gidelim" dedi Edward.
Çatı katına çıktık. Ve yere oturduk, sohbet etmeye başladık. Bir anda sanki birşey olacakmış gibi hissettim. Dediğimde oluyordu... 2-3 metre arkamızdan bir ses geldi. Edward ayağa kalktı ve sesin geldiği yöne doğru gitti. Bir şeytan çıkıp Edward ı resmen yere serdi. Bu sahadaki 10. mertebedeki şeytandı. Gözünü bana kestirdi ve üzerime atladı tek bir hareketimle yere serdim kalkmaya çalıştı ve başarısız oldu elimi belime attığımda her zaman taşıdığım hançeri alıp tam saplayacaktım ama şeytan toz olup gitti. Evet bunların hepsi yaşanmıştı ama sonunu düşünmemiştim. Şimdi bana nasıl yaptığımı, aslında ne olduğumu ve daha nice sorular soracaklardı.
Kimsenin konuşmasına izin vermeden önce Edward'ı yerden kaldırdım sonrasında ise anlatmaya başladım."Öncelikle bunu kimsenin bilmemesi gerek aramızda kalıcak"
Onaylarcasına kafalarını salladılar.
"Yanlış görmediniz az önceki şeyler gerçekti, nasıl yaptığımı soracaksanız...ben aslında bir büyücü değilim"
Edward "Biliyordum" diye lafa atladı.
"Ne? Nasıl" diye sordum
"Olivia ile savaşırken hiç zorlanmadın sadece öyle göstermeye çalıştın aynı şekilde sahada da öyleydi zorlanıyormuş gibi gösterdin ve 10. mertebedeki şeytana kadar öldüreceğine emindim."
Mark meraklı haliyle "Peki sen hangi türdensin?" diye sordu.
Derin bir nefes alıp "Aslında Melek ve bir Şeytanın çocuğuyum"
Mark devam etti. "Ama böyle birşey... olamaz"
"Peki kanatların varmı?"
"Evet"
Olivia "Ben ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum" dedi.
Edward "Kanatlarını açsan bir sorun olurmu?"
"Sanırım olmaz"
Ayağa kalkıp biraz geriye gittim, ve kanatlarımı açtım. Çok sürmeden geri kapattım.
"Dediğim gibi bunu kimsenin bilmemesi gerek yoksa öldürülmem gerekicek"
"Ne!?"
"Normalde yaşamamam gerekiyor eğer güçlerimi kötüye kullanırsam büyük sorunlar çıkabilir ama yüce konsey belli bir süre denetim altında olmam şartıyla yaşamama izin verdi"
"Emin ol dördümüzden başka kimse bilmeyecek."
"Sağolun, artık gidelim mi?"
"Olur."
Çatı katından inip sessizce odalarımıza geçtik. Kendimi yatağa attım aynı şekilde Edward da kendi yatağına yatmış birşeyler düşünüyordu. Bende uyumaya çalıştım ve çok geçmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.
--------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
†MELEK ŞEYTAN MELEZ݆
AdventureHikaye içerisinde lgbt içerikli sahneler kan ve dövüş içerebilir. Rahatsız olanlar lütfen okumasın!