•Tanıtım•

159 13 5
                                    

Adım ; Araminta Evans Clark
Normal bir okulum ve ailem var, taki 15 yaşına kadar.
15 yaşına bastığım gün yani doğum günümde doğum günümü arkadaşların ile kutlayacaktım. Bir mekana gelmiştik, bir anda sırtım ağrımaya başladı. Umursamadım fakat ağrısı çoğalmıştı. Kendimi mekandan dışarı atıp kuytu bir sokağa geçmiştim. Ağrısı yüzünden artık göz yaşlarım birer birer intihar ediyordu. Acının son noktasına geldiği an sırtımın delindiğini hissettim, biraz daha fazla acı çekmiştim sanki kemiklerim kırılıyordu. 1 dakika gibi bir sürede ağrısı azalmaya başlamıştı. arkama baktığımda iki tane siyah beyaz tüylerle kaplı, görkemli kanatlarla karşı karşıya geldim. Ne olduğunu anlamamıştım, bu kanatlar neyin nesiydi?. Bir anda annem ile babamı karşımda gördüm bana doğru koşuyorlardı. Kanatlarımı kapatmayı öğretip bir yere götürdüler. Burası bir büyücünün eviydi. Ailem büyücü ile konuşurken bende onları dinliyordum.
Büyücü benim artık tamamen bir melez olduğumu söylemişti. Büyük güçlerimin olacağını ve eğer kötüye kullanırsam çok feci sorunlar çıkacağını söylemişti. Ailem "ne yapmamız gerekiyor" diye sorarken büyücü "Aslında Araminta'nın yaşamaması gerekiyor yani öldürülmesi ama yaşaması için yüce konsey ile konuşacağım". Eve gitmiştik ve her ne varsa ailemin anlatmasını bekliyordum. Herşeyi anlattılar.
Babamın aslında bir insan olmadığını ve Melek olduğunu,
Annemin ise bir Şeytan olduğunu öğrendim
aşk hikayeleri ise ;
Babam ile annem cehennem ve cennet kapılarında karşılaşmış ve nasıl olduysa birbirlerine aşık olmuşlardır.
Annemin asıl ismi Lilith
Babamın ise Michael, isminin anlamı gibi mikail meleğiymiş.
Annem ise ilk insan olan Adem'in sevdiği şeytanmış fakat Adem'i sevmeyip yıllar sonra babam ile beraber olmuş.
Melek ile Şeytan'ın birleşmesinden büyük güç doğacağından, hele de babamın 4 büyük melekten biri annemin ise büyük kötülüklerin ele başı olmasından kaynaklı olarak. Ve normal olarak bu güçlerin banada geçtiği için öldürülmem gerekiyormuş. Yüce konseyden haber gelmiş ve iki seçenek sunmuşlar.

1 ; Araminta öldürülecek

2 ; Normal okulundan alınıp dünyanın öbür ucundaki başka bir okula götürülmek ve belli bir süre boyunca belirli kişiler aracılığıyla izlenmesi

Cevap zaten belliydi. Dünyanın öbür ucundaki okula gidecektim ve belli bir süre boyunca denetim altında olacaktım.

Beni dünyanın öbür ucundaki okula kaydımı yaptırdılar. Bir melek şeytan melezi olduğumun bilinmemesi gerekiyormuş bu yüzden güçlerimi kullanmayıp normal bir büyücü gibi davranmam gerekiyormuş. Normal bir büyücü gibi davranmamın sebebi ise, kayıt şekillerinin

kurt adam
vampir
büyücü
periler, elf'ler ve benzeri olmasıydı.
Beni büyücü olarak kayıt etmişlerdi.

†MELEK ŞEYTAN MELEZ݆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin