"Hey, Jeongin dursana. "
Ertesi gün olmuştu bile. Mesajlarına ve aramalarına cevap vermemiştim. Şimdi ise kulaklarımı ellerimle örtüp onu dinlememeye çalışıyorum.
"Yang Jeongin mesajlarıma da bakmıyorsun."
"Jeongin dursana."
"Innie dur diyorum sana."
Okul ceketimin yaka kısmından tutuyor ve beni çekiştiriyor. Ona dönmek zorunda kalıyorum. Zaman kaybetmeden ellerimizi buluşturup beni çatıya doğru çıkarıyor.
Tam yukarı çıktığımızda beni duvara yaslıyor.
"Özür dilerim. Keşke bu konuyu daha önceden dile getirseydin. "
"Tamam, affediyorum. Çık şimdi önümden. "
Çatıdaki eski koltuğun o tarafa giderken derin bir nefes alıyorum.
5 dakikalık oturustan sonra ders ziline 2 dakika olduğunu görüp Hyunjin'i orada bırakarak sınıfa gidiyorum.
"Yang Jeongin'di değil mi?"
Anlamaz gözlerle karşımdaki siyah saçlı çocuğa bakıyorum.
"Ah ben bang chan. Sana kulübümüze katılmak ister misin diye soracaktım. Şuan 1 kişi eksiğimiz var."
"Tam olarak ne kulübü?"
"Film diyebiliriz. Ama arada şarki da söylüyoruz. Eğer ilgini çekerse öğle tenefüsünde bunu uzunca konuşabiliriz."
Güzel bir fikir gibi duruyor. Belki kafamı dağıtırım.
"Tamam. Öğle tenefüsünde seni bulacağım. Iyi dersler."
Deyip sınıfıma gidiyorum.
-
"Yani siz şimdi kısa bir film çekiyorsunuz ve bu film için şarki söylüyorsunuz. Güzelmiş. "
"Bu evet demek mi?"
"Evet."
Büyük gülümsemeyle cevap veriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love•hyunin✔️
FanfictionGökyüzü hala mavi ama neden ben her şeyi bulanık görüyorum.. Skz.on track Hyunin