Hayatımdaki ilk arkadaş grubum dağılmış.
Minji ve Minho ayrılmış.
Ve hepsi Hyunjin yüzünden...Minji, Hyunjin'e anlatmış. Ondan hoşlanmadığından bahsetmiş. Hyunjin sinirlenmiş. Minho hyung ile kavga etmiş. Bu ikisi kavga ederken diğerleri de araya karışmış ve bu sefer herkes ağzına geleni ve düşündüğü her şeyi söylemiş.
Minji, Minho'ya bu kadar saçma bir sebepten kavga ettiğinize inanamıyorum demiş. Minho Hyung sinirlenmiş ve ayrılmışlar.Sadece. Neden?
Ilk ve muhtemelen de son arkadaş grubum bu kadar saçma bir sebepten kavga etmiş be dağılmış. Saçma. Çok saçma.
-
"Hyunjin dursana sana sesleniyorum yarım saattir."
Hyunjinle doğru düzgün konuşmak için ona sesleniyorum ama beni duymamazlıktan geliyor.
"Hyun-hey!"
Bileğimden tutup beni çatıya çıkarıyor."Ne!"
Kaba be sinirli bir sesle bağırıyor."Bana her şeyi tam açıklar misin, ve tanrı aşkına ben ne yaptım da bana bağırıyorsun. "
"Sana inanamıyorum Jeongin. Bir de gelip benden açıklama mı istiyorsun. Her şey senin yüzünden böyle oldu zaten. Minji'ye sormak yerine Felix'e falan sorsaydın sana gerçeği anlatırdı. "
Tükürürcesine konuştuğunda yüzümü geri çekiyorum. Konuşması bittiğinde ise merdivenlere doğru yöneliyor.
"Neden benim gibi birini seversin ki."
Ne? Öğrendi mi? Kim söyledi? Nasıl öğrendi?
Hiçbirine cevap bulamıyorum. Koltuğa oturup dersi unutuyorum.
Herşey benim yüzümden miydi? Nasıl yani?
Yazar"
Yıllar yılları kovalıyor fakat Jeongin hala hiçbir sorusuna cevap bulamıyor ya da bulmak istemiyor.
Lise hayati boyunca bir daha kimseyle yakın iletişime geçmiyor Jeongin.
Asla Felixe ya da başka birine hiçbirşey sormadan hayatına devam ediyor.
Çünkü biliyor eğer sorarsa daha çok incinecek. Kolundaki eski kesiklere yenisi eklenecek.3 yılın sonunda Jeongin artık o liseden kurtuluyor. Eski anılarını, arkadaşlıklarını ve ilk -hala devam eden- aşkını orada bırakıyor.
butti ama alternatif bölüm gelecek yani üzülmeyelim bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love•hyunin✔️
FanfictionGökyüzü hala mavi ama neden ben her şeyi bulanık görüyorum.. Skz.on track Hyunin