Yeni bir baş dönmesiyle uyanıyorum. Son zamanlarda bilemedigim bir nedenden dolayı sürekli başım dönüyor.
Okula gitmek için hazırlanıyorum.
-
Gün içinde herşey, her zamanki düzende devam ediyor. Ben Hyunjin'e, Hyunjin Minji'ye, Minji Minho'ya aşık.
Kulaklığımı takıp son çekimleri izliyorum. Onlarla toplam 5 aydır tanıyor olmama rağmen çok iyi anlaşıyoruz. Bugün ise 3. kısa filmimizin bir sahnesi çekiliyor.
"Bugünlük bu kadar yeter."
Chan Hyung ellerini çarparak konuşuyor.Herkes toplanırken Minji yanıma geliyor.
"Bugün, şimdi bence tam zamanı."
Yavaşça başımı sallıyorum. Minji yavaşça Hyunjin'in yanına giderken ben de tam anlamıyla toplandığıma emin olup ayağa kalkıyorum.
Kalktığım gibi basım önceki günlere nazaran daha feci dönüyor ve ağrıyor. Yanımdakı direğe tutunuyorum. Bir-kac adım sesi duyuyorum.
"Jeongin, iyi misin?"
Hyunjin soruyor, ben ise cevap veremden kollarına düşüyorum.-
"Uyandığımda kolumdaki serumu görüyorum. Doktor ise annem ile konuşuyor.
"Birşey anlamadık fakat büyük ihtimalle stresden olabilir. Bir psikoloğa gitmenizi tercih ederim."
"HAYIR! Psikolok olmaz." Diye yerimden doğruluyorum. Aklıma ortaokul anılarım geliyor. O iğrenç yere asla gitmem.
"Jeongiiin, bizi çok korkuttun."
Hyunjin yanıma gelip bana sarılıyor. Her saniye kalbim daha hızlı atıyor. Hissediyorum."Özür dilerim. "
Kısık bir sesle konuşuyorum.1 hafta sonra
Günlüğümden başımı kaldırıyorum. Son 1 haftadır yaşanan şeyleri günlüğüme ayrıntılı şekilde yazıyorum. Ama bu sefer duygularım ve düşüncelerim yaşadığım olaylardan daha fazla.
Bu beni rahatlatıyor.1 haftadır okula gitmiyorum. Dinlenmek için. Bas dönmelerim de günlükten sonra azalıyor. Hatta şuan sıfıra indi denebilir.
Minji ise bana olan hiçbirşeyi anlatmıyor. Sadece çok olay oldu diyor. 1 haftadır gruptaki herkesde çok suskun, günaydin yazdığımda sadece görüldü atıyorlar.
Yarın öğreneceğim zaten..
Ağlıcam aklımda olan şeyler beni çok üzüyo son bölüm için .. bi de Hyunjin bebeğime çok üzülüyorum 2 güne gelişme vermezse şuracıkta gidecm 4 hafta falan oldu ama bana 5 yıl gibi geliyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love•hyunin✔️
Fiksi PenggemarGökyüzü hala mavi ama neden ben her şeyi bulanık görüyorum.. Skz.on track Hyunin