Yatakta rahatsızca kıpırdanıyorum. O da bunu anlamış olacak ki kendisi alta yatıyor ve beni üstüne alıyor.
Öpüşmemiz daha hızlı bir hal alırken içeriye Chan hyung giriyor
"Aile var burada. "
Ikimiz de mahcupca yerimizden kalkıp özür diliyoruz.
O günden sonra hayatımdaki her sey daha iyi oluyor. Artık bir sevgilim ve 7 tane arkadaşım var.
5 ay sonra
"Jeongin bize taşınsana. Chanlar 4 kişi kalıyorlar evde. Biz de 4 kişi oluruz. "
Ev sahibi kiramı daha falza geciktirirsem evden koyacağını söyledi. Hyunjin ile yeni bir ev ararken bana bu fikri sundu.
"Ama Minho hyung ya da Jisung Hyung rahatsız olursa? Hem onların yanında rahat olacağımızı düşünmüyorum hyung."
Tek kaşını kaldırdı.
"Hyung ha. Bebeğim şuan daha önemli bir işimiz var. Bunu sonraya bırakabiliriz. "
"Pff. Tamam. "
Dizüstü bilgisayarı kendine çekti. Birkaç dakika sonra mutlu bir şekilde "Jeongin!" Diye bağırdı.
"Chanların karşısı! Oraya taşınabilirsin. Hatta beraber tanışınırız."
"Ah, bu güzel. Hepimiz komşu olacağız desene."
"Yani beraber yaşamayı kabul ediyorsun?"
"Tabi ki de Hyung."
"Hyung demek. "
Göz kırptı ve kucağındaki laptobu sehpaya bıraktı. Eliye kucağını patpatladığında zaman kaybetmeden oraya oturdum.
Masum olmayan bir öpücüğe başladık...
Yanı anlamadıysanız Hyunjinin Hyung kelimsenie fetişi var. Kimse de ona Hyung demiyir fark estiyseniz.
Neyse bu bir finaldi.
Öncelikle bu kitabi çok önceden yazdım ve baya acemilik yapmışım. O yüzden istemeyerek paylaşıyorum. Bunu paylaşmak için zorlandım diyelim.
Hepinize iyi günler. Böyle bir sonda final verdiğim için özür dilerim hehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love•hyunin✔️
FanfictionGökyüzü hala mavi ama neden ben her şeyi bulanık görüyorum.. Skz.on track Hyunin