Cože prosím? Haha. Dovolte, abych se zasmál. Zamrkal jsem a vzal polštář. Zavrčel jsem. Flákl jsem ho polštářem přes obličej. ,,Snad si nemyslíš, že ty... Zrovna ty..! Ty budeš nahoře? Tak to určitě, nerde." Nadzvedl jsem obočí. Zasmál jsem se a odstrčil ho. To si teda nějak moc věří.
Svalil jsem ho pak pod sebe a sedl si mu na stehna. ,,Já jsem tady ten dominantní, abys nezapomněl!" Palcem jsem ukázal na sebe a zamračil se na něj. Chytil jsem ho za tričko v úrovni hrudi a přitáhl si ho pomocí trička k sobě do polibku. Já mu ukážu si takhle ze mě utahovat. Jako abych byl já dole? To je moc vtipná myšlenka teda. To si nedokážu ani představit. Ha ha. Hm? Co to sakra dělá..?!
Musel jsem se pro sebe usmát. Ušklíbl jsem se. Jak myslí teda. Chvíli ho nechám si hrát a pak k obrazu svému obrátím děj. Nechal jsem se přitáhnout a políbit. Ale jsem rád, že to takhle dopadlo. Ruce jsem dal na jeho boky a políbil jsem ho zpět. Zamručel jsem a kousl ho do rtu.
Po nějaké chvíli líbání, jsem ruce přesunul na jeho záda a sjel mu až k zadku. Rukama jsem mu zajel pod oblečení a zadek mi zmáčkl. Aaa... teď se zarazil. Uchechtl jsem se a pevně ho za zadek chytil. Shodil jsem ho pod sebe a jeho ruce jednou rukou chytil nad jeho hlavu. Odtáhl jsem se. ,,Kdo že bude dominantní?" Zeptal jsem se a naklonil hlavu. Nahl jsem se k jeho uchu. ,, Já..." Kousl jsem ho do ucha a tričko mu stáhl. Musel jsem se usmívat.
Zarazil jsem se. Cože?! To ani náhodou! Zavrčel jsem a koukal se na něj. ,,Dělej jak myslíš Shitty hair." Protočil jsem oči a podíval se jinám. Nechám ho tedy... Ale příště ten kdo bude na hoře, budu já. To ho připoutám k posteli.
~ To jsem sice řekl... Nakonec Byl připoutaný k posteli, ale já poskakoval na něm. Tudíž jsem byl nahoře, ale dole ~Usmál jsem se. Dobře. To je lepší. Asi. Políbil jsem ho na klíční kost a rukou mu sjel k rozkroku, který jsem mu zmáčkl. Chtěl jsem odměnu vzdychání, ale on si dal na pusu ruku. Zabručel jsem. ,,Ale notaaak. Baku..." Zavrtěl jsem a ruku mu dal z úst. Silně jsem mu rozkrok zmáčkl.
,,Nebudu tu kreténe vzdychat, když nejbližší chatka od nás je čtyři metry." Zavrčel jsem. Opravdu si myslí že tu budu vzdychat? Tak to je silně na om- ,,Aahg..." Vzdychl jsem, když mi ho opět zmáčkl. Kousl jsem se do tváře a zamračil se na něj. Kam jsem se to sakra dostal.
Usmál jsem se a sundal mu zbytek oblečení. Byl tu jen nahatý. A dokonce jsem uviděl v jeho tvářích trochu červené. Naklonil jsem se a políbil ho na rty. Na ty měkké, růžové rty. Nevypadá to, že by mu to vadilo a dokonce se do polibku připojil... Takže jsem opravdu rád. Usmál jsem se pro sebe a odtáhl se od jeho úst. Samozřejmě jsem si koupil lubrikant.
Vydechl jsem a podíval se co dělá. Rukou sáhl pod postel a vyndal... ,,Sakra ty uchylnej nerde!" Zavrčel jsem. Tak on plánoval, že se mnou bude šukat tady?! Ha! Zamračil jsem se, ale celou dobu, jak jsem jsem nevnímal jsem u zadku cítil něco nepříjemně ledového a hned v sobě jeho dva prsty a hned na to čtyři. ,,Aaahm...!" Krucinál...! Kousl jsem se do tváře a podíval se na něj nasraně. Já ho praštím!
.
.
.Ne. Tahle FF stále žije xD
.
.
.A sorry. Za tak krátké kapitoly, Mám ráda KiriBaku, ale není to můj top Ship a začala jsem shipovat nějaký čas zpět. Dříve jsem je neshipovala. No a kdyby kapitoly byly delší, tak by ten příběh měl zase tak 10-11 Kapitol xD
ČTEŠ
Dovolená ✓ [Yaoi]
Hayran KurguJsou letní prázdniny a celá třída se rozhodli díky Kirishimovi, že pojedou na výlet. Na výlet k moři. Kirishima už tam má dohodnutou i brigádu spolu i pro Bakuga, který protestoval, ale nakonec tu brigádu přijme. Jaký vztah si díky tomu stane mezi K...